Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 1 2 3
Resultaten 21 tot 30 van de 30

Onderwerp: Reacties: Midzomernacht Special

  1. #21

    Ingeschreven
    May 2013
    Locatie
    Op mn Settlerseiland natuurlijk, in het burgemeestershuis ;-)
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ErwinR55 Bekijk Berichten
    Ballonnen worden na event omgezet in muntjes, evenals rode neusjes (hebben wij nooit gehad)
    Thanks, maar hoe kom je aan deze wijsheid, ik kan t nergens vinden

  2. #22
    Former Team member BB_Grubur's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    243
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickies Bekijk Berichten
    Thanks, maar hoe kom je aan deze wijsheid, ik kan t nergens vinden
    Het doel van de ballonnen was om ze te doneren voor een uitdaging, ze hebben geen grondstofwaarde en worden simpelweg verwijderd.
    Mijn mailbox is gesloten. Neem contact op met BB_Lyedra in Engels of met de Klantenservice in het Nederlands.

  3. #23

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickies Bekijk Berichten
    Thanks, maar hoe kom je aan deze wijsheid, ik kan t nergens vinden
    Geen idee waar ik het gelezen had, maar ik verzin het niet zomaar. Denk dat ze de tekst later hebben verwijderd of aangepast.

  4. #24
    TIPEX
    ik vraag me af wat er met volgende items gaat gebeuren
    1 pompoenveden die je nog op je eiland hebt staan
    2 eierzoektochten van 2013/14
    3 verzamelvoorwerpen van kerst en pasen (dit zijn oa geberkoekjes klokken eierverf eiermandje enz)
    4 de verbeteringen 'gehuil van de weerwolf' en 'schreeuw vd bashee' (deze zijn enkel geldig op pompoenvelden)
    5 de verrassingsdozen va voorgaande events (haloweenverrassing, kerstverrassingpakket, gestreepte verrassing)
    6 eventueel overgebleven avonturen waar je eventitems moet zoeken (na vorig paasevent heb ik eentje gedaan en kreeg gestreepte eieren)
    7 de overgbleven buff voor golum en die voor kerstavonturen (blijven deze staan tot je ze zelf in je behuis dropt om de gs terug te krijgen)
    8 eventuele stakcs van event-items die je voor de hebin je stermenu hebt staan
    9 stel dat er met de pompoenvelden en verrassingspakkettenniets gedaan word en behoud ze, maar je besluit na een tijdje deze te nuttigen, wat gebeurt dan met de pompeoen die oogst uit de velden en de stakcs eventitems die je mogelijk krijgt uit de verrassingspakketten?

  5. #25
    Former Team member BB_Grubur's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    243
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TIPEX Bekijk Berichten
    ik vraag me af wat er met volgende items gaat gebeuren
    1 pompoenveden die je nog op je eiland hebt staan
    2 eierzoektochten van 2013/14
    3 verzamelvoorwerpen van kerst en pasen (dit zijn oa geberkoekjes klokken eierverf eiermandje enz)
    4 de verbeteringen 'gehuil van de weerwolf' en 'schreeuw vd bashee' (deze zijn enkel geldig op pompoenvelden)
    5 de verrassingsdozen va voorgaande events (haloweenverrassing, kerstverrassingpakket, gestreepte verrassing)
    6 eventueel overgebleven avonturen waar je eventitems moet zoeken (na vorig paasevent heb ik eentje gedaan en kreeg gestreepte eieren)
    7 de overgbleven buff voor golum en die voor kerstavonturen (blijven deze staan tot je ze zelf in je behuis dropt om de gs terug te krijgen)
    8 eventuele stakcs van event-items die je voor de hebin je stermenu hebt staan
    9 stel dat er met de pompoenvelden en verrassingspakkettenniets gedaan word en behoud ze, maar je besluit na een tijdje deze te nuttigen, wat gebeurt dan met de pompeoen die oogst uit de velden en de stakcs eventitems die je mogelijk krijgt uit de verrassingspakketten?
    Pompoenvelden (en bijbehorende buffs) kunnen met het volgende Halloweenevenement gebruikt of omgeruild worden. Ze worden niet omgezet of gebruikt tijdens het Midzomernachtevenement.
    De rest zal ik moeten bevestigen met de ontwikkelaars; zodra ik antwoord heb zal ik dit bericht bewerken.

    ~ BB_Grubur
    Mijn mailbox is gesloten. Neem contact op met BB_Lyedra in Engels of met de Klantenservice in het Nederlands.

  6. #26

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Zuid oost Limburg
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Hi Fjuka :-) Wel jammer dat je die extra Ervaren ontdekkingsreiziger en de Geluksverkenner niet meer kan scoren. En waarom is er weer voor een andere muntsoort gekozen ? Was het niet ook leuk geweest als je de munten van de epic items hier had kunnen verkrijgen ? Of bonen kopen om Epic items aan te kunnen schaffen ?
    Ja ik snap wel lvl 50 is nog steeds heilig verklaard, maar is dat niet een beetje arbitrair ?
    Zijn maar wat gedachten die ik ook van anderen wel eens vernomen heb. Have fun ;-)

  7. #27

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    376
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Grubur Bekijk Berichten
    Pompoenvelden (en bijbehorende buffs) kunnen met het volgende Halloweenevenement gebruikt of omgeruild worden. Ze worden niet omgezet of gebruikt tijdens het Midzomernachtevenement.
    De rest zal ik moeten bevestigen met de ontwikkelaars; zodra ik antwoord heb zal ik dit bericht bewerken.

    ~ BB_Grubur
    Oude pompoenvelden geven dus nieuwe pompoenen straks met Halloween?

  8. #28
    TIPEX
    denk da van wle zo sandman, was met de paasavonturen van eerdere evnt ook da tje gestreete kreeg ipv gepikkelde laatste pasen

  9. #29

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Tot hoelang duurt het event eigenlijk? Dat kan ik niet zo snel vinden.

  10. #30

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    topevent

    3 weken de tijd om wat oude items om te zetten.
    had een scriptje niet makkelijker geweest

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.