Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 30

Onderwerp: Reacties: Midzomernacht Special

  1. #11

    Ingeschreven
    May 2013
    Locatie
    Op mn Settlerseiland natuurlijk, in het burgemeestershuis ;-)
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    Waarom kan je geen ballonnen inwisselen? Toen stond erbij dat deze in de toekomst inwisselbaar zouden zijn. Vreemd dat die nu niet in dit inwisselevent zitten. Waarom is dat en wat moet ik met die ballonnen?

  2. #12

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Ballonnen worden na event omgezet in muntjes, evenals rode neusjes (hebben wij nooit gehad)

  3. #13

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Hou het netjes en geen vingers wijzen.. dus op voorhand word er dus al gezegd dat er geen kritiek mag worden geleverd op dit event wat geen event is.
    Met mij en vele anderen zijn er dan ook vele kritiekpunten op dit zogenaamde "event" en wil dan ook graag vragen of er een forum komt waar we dit wel kunnen uiten
    Ik vind het ook erg jammer dat er voor veel lvl 50 spelers nu weer weinig bij zit.. de meesten hebben hun eiland vol staan dus gebouwen hebben geen meerwaarde.
    En als we dan ook geen ontdekkingsreiziger of verkenner kunnen aanschaffen , is dit dus voor veel spelers die dit spel nog steeds trouw zijn een zeepbel waar ze niks me kunnen en voor de nieuwe spelers idem , tenzij ze veel edelstenen aanschaffen.

  4. #14

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    376
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Fjuka Bekijk Berichten
    4 eieren --> 6 tokens
    10 voetballen --> 4 tokens
    10 pompoenen --> 6 tokens
    2 cadeaus --> 3 tokens
    Kunnen we ervan uit gaan dat dit definitief is?

  5. #15

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Hoezo voor 4 eieren 6 tokens en voor 2 cadeaus 3 tokens? Dat is toch hetzelfde? :P

  6. #16
    TIPEX
    niet als je nog 3 eierne en 6 pakjes overhebt ^^

  7. #17

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirty_Marcel Bekijk Berichten
    Hou het netjes en geen vingers wijzen.. dus op voorhand word er dus al gezegd dat er geen kritiek mag worden geleverd op dit event wat geen event is.
    Met mij en vele anderen zijn er dan ook vele kritiekpunten op dit zogenaamde "event" en wil dan ook graag vragen of er een forum komt waar we dit wel kunnen uiten
    Ik vind het ook erg jammer dat er voor veel lvl 50 spelers nu weer weinig bij zit.. de meesten hebben hun eiland vol staan dus gebouwen hebben geen meerwaarde.
    En als we dan ook geen ontdekkingsreiziger of verkenner kunnen aanschaffen , is dit dus voor veel spelers die dit spel nog steeds trouw zijn een zeepbel waar ze niks me kunnen en voor de nieuwe spelers idem , tenzij ze veel edelstenen aanschaffen.
    Dit topic is gemaakt om uw mening te horen, en zolang dat netjes kan mag dat gewoon hier. Er is geen reden om daarvoor een ander forum op te zoeken.

  8. #18

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sandman Bekijk Berichten
    Kunnen we ervan uit gaan dat dit definitief is?
    Ja de omrekeningen zijn definitief.

  9. #19

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Hoe kan iemand zijn mening geven als er al bij voorbaat niet gesproken mag worden over fouten die door derden gemaakt worden, en dan zeg ik het nog netjes

  10. #20

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    29
    Wereld
    Woestewoud
    Als eerste de complimenten voor het leuke initiatief.
    Jammer echter dat het aantal aan te schaffen verkenners gelimiteerd is op het oude niveau. Terwijl dit niet zo is voor de generaals, deze kan men wel nog "extra" aanschaffen.
    Hiermee komt men dus wel tegemoet aan de avo-spelers, prima, maar de economie-spelers, die zeer weinig avo's doen, vallen buiten de boot. Een in mijn ogen onlogische keuze.
    M.v.g.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.