Waarom kan je geen ballonnen inwisselen? Toen stond erbij dat deze in de toekomst inwisselbaar zouden zijn. Vreemd dat die nu niet in dit inwisselevent zitten. Waarom is dat en wat moet ik met die ballonnen?
Waarom kan je geen ballonnen inwisselen? Toen stond erbij dat deze in de toekomst inwisselbaar zouden zijn. Vreemd dat die nu niet in dit inwisselevent zitten. Waarom is dat en wat moet ik met die ballonnen?
Ballonnen worden na event omgezet in muntjes, evenals rode neusjes (hebben wij nooit gehad)
Hou het netjes en geen vingers wijzen.. dus op voorhand word er dus al gezegd dat er geen kritiek mag worden geleverd op dit event wat geen event is.
Met mij en vele anderen zijn er dan ook vele kritiekpunten op dit zogenaamde "event" en wil dan ook graag vragen of er een forum komt waar we dit wel kunnen uiten
Ik vind het ook erg jammer dat er voor veel lvl 50 spelers nu weer weinig bij zit.. de meesten hebben hun eiland vol staan dus gebouwen hebben geen meerwaarde.
En als we dan ook geen ontdekkingsreiziger of verkenner kunnen aanschaffen , is dit dus voor veel spelers die dit spel nog steeds trouw zijn een zeepbel waar ze niks me kunnen en voor de nieuwe spelers idem , tenzij ze veel edelstenen aanschaffen.
Hoezo voor 4 eieren 6 tokens en voor 2 cadeaus 3 tokens? Dat is toch hetzelfde? :P
niet als je nog 3 eierne en 6 pakjes overhebt ^^
Hoe kan iemand zijn mening geven als er al bij voorbaat niet gesproken mag worden over fouten die door derden gemaakt worden, en dan zeg ik het nog netjes
Als eerste de complimenten voor het leuke initiatief.
Jammer echter dat het aantal aan te schaffen verkenners gelimiteerd is op het oude niveau. Terwijl dit niet zo is voor de generaals, deze kan men wel nog "extra" aanschaffen.
Hiermee komt men dus wel tegemoet aan de avo-spelers, prima, maar de economie-spelers, die zeer weinig avo's doen, vallen buiten de boot. Een in mijn ogen onlogische keuze.
M.v.g.