Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: PVP aanval volgorde

  1. #1

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud

    PVP aanval volgorde

    Val een leiderskamp aan in PVP kolonie (mocht support het willen opzoeken vandaag 16 juni rond 16:45)

    Kamp bevat
    40 bandiet cavalarie (staat links en heeft grote pijl)
    40 boogmannen (staat midden)
    40 schurk (staat rechts)
    1 grijsbaard (staat erboven)

    Aanval begint verdorie met de boogmannen.
    Gaat allemaal net goed dus verlies is beperkt tot 10 mannetjes extra ofzo, maar had ik het gevecht verloren had ik de kolonie niet meer gered door teveel dode generaals.

  2. #2

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Het liep weer niet zoals bedoeld volgens mij.
    Zojuist:

    Volgorde in kamp

    40 Bandiet cavalarie (met pijl)
    40 Bandiet boogschutter
    40 Bandiet schurk
    1 Scar leider

    Volgorde aanval

    Bandiet cav (40)
    Bandiet boogschutter (40)
    Bandiet schurk (34)
    Scar leider (1)
    Bandiet schurk (6)


    Gelukkig weer op het randje gewonnen

  3. #3

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Hi Robin,

    Ik heb nog nooit gehad dat de eerste ronde niet begonnen is met waar de pijl op stond(eerste ronde = 20 legers/10 legers). De 2 ronde is wel eens anders geweest, maar dit is volgens mij de bedoeling van het PvP: Het begin ligt vast en krijg je gegeven, de overige rondes kunnen wisselen, maar kun je wel zien wat het gaat worden. Hierdoor is het PvP gebeuren meer interactief.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    heb ook wel eens dat ik denk, nouja hoe kan dat nu, zie ook forum: Onderwerp: PvP prestatie De Baas

  5. #5

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Hoi Merk,

    Ik vind het jammer dat je niet meer weg kan lopen bij aanval, maar dat is nog tot daar aan toe.
    Maar met name bij bovengenoemde samenstelling van het kamp van de tegenstander heb je 2 generaals nodig om het kamp uit te schakelen. Het is wel handig dat ik de 2e generaal met de juiste troepen laat aanvallen en daarvoor moet ik weten wie zijn tegenstander is.

  6. #6

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Belgum
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    Als je leiderskampen aanvalt dan kan de volgorde gewisseld worden het is de bedoeling dat je dat dan ziet en je eigen volgorde wijzigt heb al meer gehad dat de baas effe kwam meevechten maar gebeurt pas als vechtende stack vijand op is en je ziet hem dan al staan zodat je je eigen volgorde nog kan veranderen.bij aanvallen leider let ik steeds goed op anders kan je wel eens verziezen.

  7. #7
    WarboBram's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    BUG bestaat nog steeds , ik stop dan maar met PVP is gewoonweg zinloos .Na 6 maanden nog geen oplossing hiervoor.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.