Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 18

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: PvP Vooruitgang Systeem & Klassement

  1. #1
    Former Team member BB_Grubur's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    243
    Wereld
    Woestewoud

    Ontwikkelaarsdagboek: PvP Vooruitgang Systeem & Klassement


    Plaats hier je reacties over het nieuwste Ontwikkelaarsdagboek. Hou het netjes, geen vingers wijzen etc. Bugs/problemen behoren in het daarvoor aangewezen forum te worden gepost.
    Mijn mailbox is gesloten. Neem contact op met BB_Lyedra in Engels of met de Klantenservice in het Nederlands.

  2. #2
    Ben2M4n's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    In Een Heksentoren
    Berichten
    463
    Wereld
    Woestewoud
    Worden alle eerder gespeelde pvp avo's hier ook in meegenomen?

  3. #3
    Former Team member BB_Grubur's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    243
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ben2M4n Bekijk Berichten
    Worden alle eerder gespeelde pvp avo's hier ook in meegenomen?
    Ik zal die informatie achterhalen (voor klassement, pvp-niveau en kolonie-niveau) en zo spoedig mogelijk antwoorden (waarschijnlijk op maandag/dinsdag).
    Wil liever geen foutieve informatie geven en heb contact opgenomen met de devs om het te bevestigen

    ~ BB_Grubur
    Mijn mailbox is gesloten. Neem contact op met BB_Lyedra in Engels of met de Klantenservice in het Nederlands.

  4. #4

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    eindelijk zou ik zeggen... voor mij persoonlijk is dit een grote en nieuwe uitdaging... kijk al uit naar de update

  5. #5

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    38
    Wereld
    Woestewoud
    boooo, wat een faal update, ik ken niemand die graag pvp doet, ze zouden het beter gewoon volledig uit het spel verwijderen ipv er steeds op te focussen, geef ons wat nieuwe avo's ofzo

    pvp is gewoon te duur, het duurt te lang op wapens/eenheden te maken en de loot is een flop en ik zie in de ontwikkelaarsdagboek dat daar helemaal niks aan gedaan is

    en wat is het nut om een betere maarschalk te krijgen op lvl 30, je bent al max lvl dan ....

  6. #6

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    60
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb het geprobeerd, meerdere malen en vond het maar niks. als ik naar de beloningen kijk die je kan krijgen voor elk level, sta ik er nu nog steeds niet om te springen om dit te gaan herhalen.
    Alleen die watertoren is wel leuk, ook dat hij in zoveel stapjes kan groeien.

  7. #7

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    wat een gedoe, hoeveel mensen spelen nou daadwerkelijk pvp, wil BB het ons opdringen of zo? er komt geen fatsoenlijke update meer voor mensen die niet aan pvp doen en volgens mij zijn er dat behoorlijk wat , laat ze eens met wat leuks nieuws komen, het enige dat ik hier nog doe is een beetje bijhouden en de gm voor de rest speel ik niet meer

  8. #8

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    doet dat waterkasteel verder nog wat, of enkel plek innemen? zou leuk zijn als er bevolking aan vast zat of dat je je generaals erin kan stoppen

  9. #9

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Kasteel doet niks, zelfs geen plek innemen, staat int water waar je nu niks kan neerzetten, dus

  10. #10

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    tiel
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    Vind pvp nog steeds helemaal niks aan vind de opzet van het aanvallen helemaal niks
    Ook al zou je er een update voor het sprookjes kasteel mee kunnen krijgen
    Waarmee ik dennehoutplanken kan omzetten naar bonen
    speel ik het nog niet
    Laatst gewijzigd door michael4david; 14-06-15 om 08:53.
    "Whoever fights with monsters should see to it that he does not become a monster in the process. And when you gaze long into an abyss the abyss also gazes into you."

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.