Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 18 van de 18

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: PvP Vooruitgang Systeem & Klassement

  1. #11

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    my home ofc
    Berichten
    926
    Wereld
    Woestewoud
    nou voor dennenhout omzetten in bonen zou ik het wel willen spelen

  2. #12
    Former Team member BB_Grubur's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    243
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Grubur Bekijk Berichten
    Ik zal die informatie achterhalen (voor klassement, pvp-niveau en kolonie-niveau) en zo spoedig mogelijk antwoorden (waarschijnlijk op maandag/dinsdag).
    Wil liever geen foutieve informatie geven en heb contact opgenomen met de devs om het te bevestigen

    ~ BB_Grubur
    Zal helaas iets langer duren, veel devs niet aanwezig vanwege ziekte en/of de E3
    Mijn mailbox is gesloten. Neem contact op met BB_Lyedra in Engels of met de Klantenservice in het Nederlands.

  3. #13
    Former Team member BB_Grubur's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    243
    Wereld
    Woestewoud
    Vraag & Antwoord

    V: Kan ik het Waterkasteel krijgen zonder PvP te spelen?
    A: Nee, het zal alleen deel uitmaken van de PvP-beloningen.

    V: Tellen oude koloniën etc. mee of begint de telling opnieuw?
    A: Het klassement/PvP-Niveau/Kolonie-niveau zal vanaf 0 beginnen, voor iedereen, na het onderhoud.

    V: Wanneer een baas verslagen wordt, tellen de eenheden die automatisch verslagen worden ook mee?
    A: Ja, indirect verslagen eenheden tellen mee voor het klassement.

    V: Waarom tellen alleen Niveau 3 koloniën mee voor het klassement?
    A: Om een eerlijk klassement te krijgen. Niveau 1 & 2 koloniën zijn veel sneller te voltooien dan Niveau 3 koloniën. Een speler die vaak speelt en succesvol is, zal sowieso op Niveau 3 zijn.
    Laatst gewijzigd door BB_Grubur; 19-06-15 om 14:37.
    Mijn mailbox is gesloten. Neem contact op met BB_Lyedra in Engels of met de Klantenservice in het Nederlands.

  4. #14

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Komt waarschijnlijk door het tijdstip maar ik kan geen 'vragen' sectie vinden op het forum.

    Ik snap nog weinig van die krachtpunten. Krijg je er nou 1 bij, bij elk succesvol aangevallen eiland? Of krijg je gebroken punten (0,2 voor een kleine kolonie oid), en zit er per type (klein, middel, groot) verschillen tussen hoeveel krachtpunten je krijgt? Ik stond namelijk op 8/35, na het veroveren van een bezette kleine kolonie ben ik niks gestegen?

  5. #15

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Belgum
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    Heb twee kolonies in mijn bezit en ben van 10 krachtpunten naar 10 krachtpunten gegaan dus geen enkele stijging te zien zit er een bug in of doe ik iets verkeerd morgen nog maar eens een veroveren en dan moet ik wachten tot de andere vervallen zijn of ik verslagen word.

  6. #16

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Leuk idee maar nu no zoiets voor de "gewone" spelwereld?

    Je ziet in ieder geval dat het hele PvP een doorslaand succes is
    Vorige maand hebben maar liefst 9 spelers een middelgrote kaart gespeeld op niveau drie (top 10 "tijd"bestaat uit 9 users) en zelfs 2(!) spelers de grote kaart.

  7. #17

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Jij hebt zeker per ongeluk op de link geklikt met dat nieuwe icoon, en toen zag je per ongeluk die ranglijst ;-)

  8. #18

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    60
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zou graag een duidelijke uitleg van KRACHTPUNTEN zien.
    Het is mij totaal onduidelijk wanneer je er nu bijkrijgt en wanneer je er verliest.

    Dankuwel DEV's voor uw uitleg (of andere slimme spelers)

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.