Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Knop terug naar huis in avontuur

  1. #1

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    141
    Wereld
    Woestewoud

    Knop terug naar huis in avontuur

    Beste Tso is het mischien mogelijk dat de knop terug naar huis alleen voor de spelbepaler beschrikbaar is ?
    Het is zo irritant dat de lootspelers hem in kunnen drukken terwijl je legers wilt inladen ,het heeft geen enkele zin voor hun dat de knop terug naar huis ook te zien is in de pop up. Ik bedoel als spelbepaler degene die het avo heeft gekocht en opend bepaald ik ook wanneer het spel ten einde is lijkt mij.. M.V.G hilde
    Laatst gewijzigd door Hildegardis; 07-06-15 om 08:31.

  2. #2

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    141
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Faica110 Bekijk Berichten
    Waarom zou alleen de starter die mogen hebben? Het is een kwestie van afspraken maken. Bij ons in de gilde is de afspraak dat diegene die het avo start het ook afrondt, maar zelf vraag ik soms 1 van de lootspotters om af te ronden als ik bvb dringend weg moet. Zoals bij Stampende stier kunnen de looters perfect een kill maken terwijl de laatste toren al neer is.
    Dan heb je een afspraak gemaakt met die gene ..maar als je zoals ik elke keer weer nieuwe spotter hebt ,dan vind ik het respectloos dat ze op die knop naar huis drukken , zowiezo is dat 1 van de avonturen die jij speelt waar de spotters het wel af kunnen maken en daar zijn er heel weinig van.Bovendien ga ik niet aan mijn looters vragen neem even een compleet leger mee om het avontuur af te ronden.
    Laatst gewijzigd door Hildegardis; 07-06-15 om 15:43.

  3. #3
    Walov's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Holland
    Berichten
    313
    Wereld
    Woestewoud
    Standard is dat de looter meldt dat ie naar het eiland komt en de kill melden. Meer is niet nodig.

    De rest is op afspraak.

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    376
    Wereld
    Woestewoud
    Als de avontuurstarter dan ineens verdwijnt en het avo niet afmaakt, zou je het nooit kunnen voltooien dan en zouden alle deelnemers aan het avo de loot niet krijgen.
    Tuurlijk is het irritant als looters je avo beëindigen als je nog niet ingeladen hebt, maar om dan die mogelijkheid helemaal weg te halen is een beetje overdreven volgens mij.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.