Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: PvP toegankelijker maken voor lagere levels.

  1. #1

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud

    PvP toegankelijker maken voor lagere levels.

    Hallo,

    Op dit moment is het zo dat er weinig content is voor lagere levels, en komt het voornamelijk neer op het spelen van avonturen, waarbij er een leger generaals nodig zijn, die tijd kosten om te verzamelen. Er zijn wel scenario's bijgekomen, maar die zijn amper te vinden. De meeste nieuwe content is voor hogere levels, zoals o.a. pvp.

    Ik zie zelf nog maar weinig nieuwe spelers komen die daadwerkelijk door blijven spelen, de reden hiervoor is volgens mij het gebrek aan content waarmee ze zich bezig kunnen houden.

    PvP zou een mogelijkheid zijn om te zorgen dat er andere content is waarmee nieuwere spelers zich bezig kunnen houden. Er zijn allicht meer mogelijkheden. Hiervoor zou bijvoorbeeld het afschaffen van dat de expeditie troepen meetellen voor de settlercap aan bij kunnen dragen. Het verkrijgen van veel settlercap is een uitdaging op zich en jonge level 50-ers hebben vaak nog niet voldoende cap om expedities te doen. Dan zijn de expedities nog duur om te doen en leveren weinig op, hiervoor zou de beschikbaarheid van granietkolonies weer aan bij kunnen dragen. Er zijn nog wel meer opmerkingen die ik bij pvp kan plaatsen, ik speel ze zelf niet meer, omdat ik ze simpelweg niet leuk vind om te doen. Ik kijk wel uit naar de nieuwe pvp update waarbij ze interessanter voor mij gaan worden om te doen.

    Aangezien er een pvp update komt is het misschien een idee om de expedities toegankelijker te maken voor meer spelers.

    Gr. V
    Laatst gewijzigd door Vandha; 01-06-15 om 12:46.

  2. #2
    TIPEX
    ik was 3 jaar geleden ook laag lvl, en toen deden wij met zijn drieën victor, anders kn je hem onmogelijk doen
    er is juist enorm veel bijgkomen die het lagere lvls juist gemakkelijker maakt om avonturen te kunnen doen dan 3 jaar geleden, denk eerder dat lae lvls zich doodstaren op de capaciteit van high lvls die al zo lang spelen, ipv naarhun vermogen te spelen, en dat vermogen is ook veel meer dan toen er vele drie jaar geleden begonnen

    mijn account op uk is drie geleden op nonactief gegaan, en wa daar lvl31, en had een een hoge bevolkingscap, enejte van 960, dat is heel wat op dat lvl, en toen had jeniet d opties om je geologen up te graden, je kon enkel en alleen handleen, avonturen en als je geluk had op dat lvl nog je 2 a3 sectorn van je eiland vrijspelen,

    tis veelintressanter geworden, en mcht ik niet zoveel geinvesteerd hebben zou ik zelf sopnieuw durven beginnenmaar at is zonde vn mijninvesteringen, kom nog es bij dat sinds de start van deze server, de edlstenenopbrangst vn het spel uit, bijna verdubbeld si tov dat ik begn, alleen maar voordelen voor nieuwe spelers, ge moet ze wel zien natuurlijk ^^

  3. #3
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Ben het eerder eens met Vandha dan met Tipex.
    Ook ik ben jaren geleden op UK begonnen en daarna sinds dag 1 op de nederlandse server. Ik vind het voor nieuwe spelers een stuk moeilijker geworden om lvl 50 te bereiken dan in het verleden en dat nieuwe features en events meer gericht zijn op hogere levels.
    Toen ik begon ging ik ook mee op adventures als lootspotter, maar toen zaten er wapens in de loot. Nu moet je die zelf maken en de gebouwen daarvoor, vooral die voor de geavanceerde – en expertwapens kosten een vermogen aan grondstoffen en m.n graniet, en dan heb ik het nog niet eens over de economie die je moet hebben om de wapens zelf te fabriceren. Ik kon het in het begin redden met wat kopermijnen, kolenmijnen en 2 ijzermijnen, wapens stroomden binnen via loot. Tuurlijk, je kunt handelen, maar als laag level kom je niet ver met je voorraad dennenhout , water en in het gunstigste geval teveel aan brood en bier. Ik kon nog een akte adellijk huis kopen voor 350 muntjes, tegenwoordig doet die het 10-voudige. Ook watermolens en silo’s kon ik voor een prikkie kopen, maar dat is tegenwoordig geen optie meer. Je zult nu als beginner soldaatje voor soldaatje en kanon voor kanon zelf bij elkaar moeten knutselen, en ik kan me voorstellen dat een beginner al snel de moed in de schoenen zakt.
    Ik heb de laatste maanden heel veel beginners ( en dan heb ik het over spelers tot pakweg lvl 25) in mijn vriendenlijst gekregen via de hulpchat. Als ik nu die eilanden bekijk is pakweg 85% afgehaakt, dat zegt genoeg lijkt mij.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  4. #4

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    38
    Wereld
    Woestewoud
    ja, geen wapens in de loot is een enorm verschil
    ik was nog net op tijd 50 en had alles op de handel 'goedkoop' kunnen kopen voor de wapens verdwenen uit de loot

    Nu is het bijna onbetaalbaar om aan xbow, damasceen zwaarden en kanonnen te geraken, zeker voor lage lvls

    Ik heb sinds ik begonnen ben helemaal geen graniet gebruikt, nu vorige week de expert gebouwen gezet voor de wapens en ik ben door heel men graniet voorraad door ...

    en over pvp ....
    dit is gewoon een grote flop. het is te duur, het duurt te lang om troepen te maken en als je ook nog avo's wilt doen moet je heel veel bevolkingslimiet hebben, en dat allemaal voor weinig loot
    Laatst gewijzigd door Javice; 01-06-15 om 22:04.

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    my home ofc
    Berichten
    926
    Wereld
    Woestewoud
    een laag lvl heeft nog helemaal geen Dam. zwaarden of kanonnen nodig. Waarom moeten die deze dingen makkelijk kunnen krijgen?

  6. #6

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Hmm,

    Ik heb dat nog niet eens zo bekeken, maar het klopt idd dat geen wapens in de loot ook een behoorlijk verschil maken. Zodra je lvl 41 wordt, kun je damasceense zwaarden gebruiken, ik had toen ik dat punt bereikt heb, al een grote voorraad van die dingen, als een block de mist inging, was het grootste probleem de tijd die het kost om de elite soldaten bij te maken.

    Ik voorzie leden in mijn gilde van damasceense zwaarden omdat ze op handel erg duur zijn en voordat je level 50 bent, amper zelf te produceren zijn. Kanon ook wel, maar die worden een stuk minder verloren. Nu is het wel zo dat blocks niet gesupport worden door BB, maar het doen van avonturen met blocks om verliezen te beperken is voor mij wat nog de uitdaging is om avonturen te doen. Als je nog geen lvl 50 bent is het doen van blocks mede bepalend voor hoe snel je kunt levellen. Op dit moment is het zo dat wanneer een block de mist ingaat, het onevenredig veel zeer doet om de verloren troepen te vervangen, in vergelijking tot voor de loot wijziging, als je geen lvl 4 of 5 kanon/dama maker hebt en ook goede buffs om erop te zetten. Dit wordt ook dubbel zo moeilijk, omdat je voornamlijk graniet uit loots moet krijgen voor deze zeer dure gebouwen, en de avonturen minder efficient gespeeld kunnen worden.

    Dit neemt niet weg dat ik op zich blij ben met de lootwijziging. De grondstoffen voor de expert wapens te produceren zijn inmiddels wat waard geworden. Ik zie eerder een probleem in de upgrade kosten voor de expert wapens gebouwen en de mogelijkheid om aan graniet te komen.

    Gr. V
    Laatst gewijzigd door Vandha; 04-06-15 om 11:24.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.