Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: [Gilde] Gildelijst actieve leden

  1. #1

    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud

    [Gilde] Gildelijst actieve leden

    Vraag, wanneer ik op de gildelijst klik dan zie ik het aantal leden per gilde.

    Is het mogelijk om er een kolom naast te zetten met het aantal actieve leden.

    Kom zelf uit een groot gilde, maar het aantal leden had meer dan de helft aan slapers. Het lijkt me voor nieuwe spelers leuker om in een actief gilde te komen dan een gilde met heel veel slapers.

    Ook lijkt het me dat je de gildebeloning moet aanpassen naar het aantal actieve gebruikers en niet naar het aantal leden. Meer actieve leden, meer gildemunten uit de gildemissie.

    Gaarne reactie.

  2. #2

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    +1.....eens.. Een gilde met een ledenaantal dat grotendeels bestaat uit mensen die al heel lang niet meer spelen, is misleidend voor een newbee die denkt in een heel actief gilde terecht te komen. Tevens zou het kleinere gildes ook een kans geven op nieuwe leden, gezien de vele regels rond het recruiten.

  3. #3

    Ingeschreven
    May 2015
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    +1 Ik heb geluk gehad in een gilde te komen met hele actieve leden... lijkt me voor nieuwe spelers verschrikkelijk om in een half in slaap zijnd gilde terecht te komen. Komt de spelvreugde niet ten goede.

  4. #4

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Wijchen
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    gildebelong houden zoals het is want dan moeten de grotere maar meer moeite doen om de spelers actief te houden!

  5. #5

    Ingeschreven
    May 2013
    Locatie
    Op mn Settlerseiland natuurlijk, in het burgemeestershuis ;-)
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    +1 helemaal mee eens en dat zou handig zijn.
    P.s. niet actieve krijgen na periode van afwezigheid geen gm's meer, maar dat duurt eventjes

  6. #6

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    87
    Wereld
    Woestewoud
    +1 volledig mee eens. De verhoudingen lopen natuurlijk helemaal scheef als twee gildes de gm doet met b.v. 10 personen. Waarbij de ene gilde een betere beloning krijgt omdat ze ook nog een grote groep inactieven heeft.

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.