Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: onderschepping terwijl het leger aan het vechten is [victor de verschrikkelijke]

  1. #1

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud

    onderschepping terwijl het leger aan het vechten is [victor de verschrikkelijke]

    Ik zie in mijn scherm een generaal aanvallen op een kamp (het juiste kamp), krijg het bericht generaal valt aan, en vlak daarop krijg ik het tweede bericht dat een generaal op datzelfde kamp aanvalt (en verliest). In mijn logs blijkt die 1e generaal onderschept te zijn (werd niet gemeld). Verder waren in het kamp dat onderschepte al 5! generaals aanwezig als block, waarbij de eerste 3 generaals in het kamp waren voordat de onderschepte generaal het onderscheppingsgebied binnenliep (op het scherm). Verder viel mijn onderschepte generaal het bedoelde kamp aan voordat generaal 2 van het block verslagen was. Pittig onnodig verlies (130r, 90c, 182 xb, waarbij de XB echt pijn doen).


    Linux mint 17.1 (laatste versie, schone installatie 1 week oud)
    Flash 11.2.202.460
    Firefox 37.0.2 voor linux mint.
    Laatst gewijzigd door JustDutch; 14-05-15 om 08:28.

  2. #2

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    tiel
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    straks vragen ze ook nog het tijdstip wanneer het was
    omdat het volgens bb niet kan
    "Whoever fights with monsters should see to it that he does not become a monster in the process. And when you gaze long into an abyss the abyss also gazes into you."

  3. #3
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    Deze bug is al langer bekend en doet zich soms voor (niet altijd)

    Als BB even goed zoekt in het archief vinden ze onder het jaartal 2012 en 2013 nog wel diverse tickets hier over

  4. #4
    Former Team member BB_Grubur's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    243
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zal het probleem opnieuw aankaarten bij de devs.
    Let wel op dat blocken nog steeds niet officieel ondersteund wordt en als het probleem daar lag er niets mee gedaan zal worden.

    Happy Settling,

    BB_Grubur
    Mijn mailbox is gesloten. Neem contact op met BB_Lyedra in Engels of met de Klantenservice in het Nederlands.

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.