Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: wienig aanbod kolonies graniet

  1. #1

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    140
    Wereld
    Woestewoud

    wienig aanbod kolonies graniet

    Na 6x 100 munten en weer wachten op me verkenners nog steeds geen kolonie met graniet.
    Wil niks zeggen maar ik zeg het wel ik zit niet te wachten op ijzer of titanium of gouderts als gevorderd level 50 speler

    Wat de moeite maakt aan expeditie is de kolonies met graniet en dan mik ik nog op middel kolonies en nadda nakko.
    Oke wat kost het om je legers te maken (gemiddeld 200 van alles en dan druk ik me nog voorzichtig uit .
    Het kost me tiga ijzer tiga staal ondertussen en tiga munt, ik geloof dat ik er wel klaar mee ben .
    Tso veel succes met expeditie voor de liefhebbers veel succes
    Laatst gewijzigd door Hildegardis; 13-05-15 om 18:22.

  2. #2

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    tiel
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    speel het ook niet hoor is niet aantrekkelijk genoeg
    "Whoever fights with monsters should see to it that he does not become a monster in the process. And when you gaze long into an abyss the abyss also gazes into you."

  3. #3
    TIPEX
    denk dat he tal bij wel meevalt, als je regelmatig avonturen doet, kun j e op basisproductie zo'n 10 tot 20% in de min draaien omdat de loot je de ndige gs bezorgd, en drm kun je du sje eco meer richtne op wapenproductie, meer dan vroeger was eigenlijk

  4. #4

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    140
    Wereld
    Woestewoud
    Nouu.. als je 9x je verkenners stuurt en je krijgt kolonies voor je snuit enkel kolen en erts .. dan denk je van uhhh neuuh dank je ik ben er wel even klaar mee en dat op grote kolonies nog wel .het kost tiga veel grondstoffen om legers te bouwen voor pvp . Ennnn al je ijzer smelters te uppe voordat je zover bent .Om deel te nemen aan het pvp spel ,ik begrijp wel dat het als je eenmaal een graniet kolonie hebt ..het veel opbrengt, maar dan moet je wel veel verkenners hebben ,blijkbaar is 3 verkenners niet genoeg...en dan weer 2 uur wagten pfff
    nee ik heb wel even meer te doen ...ik persoonlijk vind dat de kosten niet wegen tegen de baten maar goed dat is mijn mening
    Laatst gewijzigd door Hildegardis; 29-05-15 om 17:29.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.