Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 16

Onderwerp: het zomerevent

  1. #1
    TIPEX

    het zomerevent

    ik heb eens op test gekekennaar de vroege versie van het zomer event

    de omzetting van de oude gs naar tokens is een een heel mooi ding en mooie balans ook
    dat zie ik helemaal zitten, de features die er momenteel te testen, zijn top


    mogelijke verbeteringen en uitbreidingen om het event voor iedereen intressant te maken

    1/ voer missiechains in die de mogelijkheid geven om tokens te sparen zonder dat je oude eventgs ervoor nodig hebt
    2/ de verzamelvoorwerpen van kerst en paasevent kunne omzetten naar tokens (welzo dat je in totaal x-aantal nodig hebt om dit te kunnen doen, maar dat enkel het totaal telt en je niet verplicht bent om van elke soort x-aantal te hebben, ander blijf je met overschotten zitten)
    3/ zorg voor items die enkel met dit event te verkrijgen zijn en die aantrekkelijk genoeg zijn om daarin te investeren,
    voorbeelden: °de ontbrekende berg- en rotsenbuffs om je eiland compleet rotsvrij te maken waar dat mogelijk is
    °een 2de majoor
    °gelimiteerde aankoop mogelijkheid voor bevroren huis en/of gastvrije knekelkerk
    °de mogelijkheid om de unieke avonturen van eerdere events aan te schaffen met aangepaste loot (ik denk hier bvb aan de
    avonturen ven ek2012, de zoekavo's van pasen)
    °verscheidene exclusieve decoraties zoals de ramadanlantaarn de einde der tijden trofees de vlaggen van eerdere voetbalevents,
    engelenpoort enz....
    4/ ik mis de mogelijkheid om de balonnen van het verjaarsevent om te zetten
    5/ de mogleijkheid om via avonturen/schatzoeken tokens te verkijgen

    kortom maak er een echt event van dat voor alle spelers aantrekkelijk is desnoods door de limieten in de oude eventshops te behouden zodat de eventuele exclusieve zomershop aantrekklijker is voor degene die alle itmes van de vorige event sal hadden aangekocht

    als laatste zou ik nog willen toevoegen dat het een goede zet zou zijn om bij einde event ditmaal geen muntenconvertie te doen van de overgebleven oude eventgrondstoffen, maar dat deze gewoon verwijderd zullen worden.
    dit zorgt ervoor dat spelers deze gs werkelijk zullen gebruiken en de handel stimlueert, alsook de samenwerking en hulp binne gildeverband

    mvg tipex
    Laatst gewijzigd door TIPEX; 08-05-15 om 17:01.

  2. #2
    wappo's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben het er helemaal mee eens! Als er een event komt.... dan zo dat alle spelers er iets aan hebben. Ook diegenen die geen oude event grondstoffen (meer) hebben.
    De conversie van de oude is toch zowiezo een voordeel? En als alleen de oude event grondstoffen toegang geven tot een zomerevent wordt het weer woekeren met de oude grondstoffen op handel.... Dat was nou juist niet de bedoeling toch?

  3. #3

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Goed plan. Zo is het ook een leuker evenement voor de spelers die maar kort geleden zijn begonnen.

  4. #4

  5. #5
    sjoesjen's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Berlare (België)
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Idd de oude eventgs nietmeer bruikbaar maar ook niet later omruilen naar muntjes. Zo zullen de hogere lvls of die dat gewoon goed zijn in handel meer geneigd zullen zijn om de lagere lvls te helpen.

  6. #6
    login257's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2014
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    +1

  7. #7

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Zuid oost Limburg
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    mee eens, goede uiteenzetting van aandachtspunten.
    Daarnaast nog even benadrukkend, wat men kan aanschaffen is enigszins aan de magere kant.
    Gezien het aantal events is een gen en een loper etc. wat magertjes en ook relatief gezien duur.

    Tevens;
    laat AUB de tokens meteen in je Burghuis terechtkomen ? AUB, we klikken al zoveel met die muis.
    Laatst gewijzigd door Ireaneus; 08-05-15 om 18:10.

  8. #8

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    ik denk dat het geheel puur alleen is om de over gebleven evenement GS om te zetten en te besteden, als dat eenmaal gebeurt is zal het nooit meer terug komen denk
    daar BB van plan is met elk event weer nieuwe gs te introduceren, en wat daar van overhoud wordt het zoals het laatste event omgezet in munt.
    en zoals gezien op de test is dat het BB ook wel gaat om het besteden van de edels onder de rijke onder ons

  9. #9
    Jehanne's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Ik denk dat dit hele event is, om ervoor te zorgen dat oude evenementsgrondstoffen verdwijnen. En dat er daarna elk event nieuwe komen, dus dit is eenmalig.

  10. #10

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    laten we niet vergeten dat dit event er juist is om de oude items te kunnen inwisselen.. en hoe zeer ik beginnende spelers alles gun.. we hebben met pasen gezien dat het binnen halen van edels toch echt een pre is voor BB.
    En ook dat is logisch, tis nu eenmaal een bedrijf.
    laat dan een event komen waarbij het niet uitmaakt of je lvl 50 bent of dat je 30 verkenners hebt zodat d lagere levels ECHT een kans hebben om evenveel profijt te hebben als elke andere speler.
    en zorg dan dat er goedkopere items te behalen zijn ipv een belachelijk dure generaal.. zet er adellijke huizen, silo en watermolens op

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.