ik heb eens op test gekekennaar de vroege versie van het zomer event
de omzetting van de oude gs naar tokens is een een heel mooi ding en mooie balans ook
dat zie ik helemaal zitten, de features die er momenteel te testen, zijn top
mogelijke verbeteringen en uitbreidingen om het event voor iedereen intressant te maken
1/ voer missiechains in die de mogelijkheid geven om tokens te sparen zonder dat je oude eventgs ervoor nodig hebt
2/ de verzamelvoorwerpen van kerst en paasevent kunne omzetten naar tokens (welzo dat je in totaal x-aantal nodig hebt om dit te kunnen doen, maar dat enkel het totaal telt en je niet verplicht bent om van elke soort x-aantal te hebben, ander blijf je met overschotten zitten)
3/ zorg voor items die enkel met dit event te verkrijgen zijn en die aantrekkelijk genoeg zijn om daarin te investeren,
voorbeelden: °de ontbrekende berg- en rotsenbuffs om je eiland compleet rotsvrij te maken waar dat mogelijk is
°een 2de majoor
°gelimiteerde aankoop mogelijkheid voor bevroren huis en/of gastvrije knekelkerk
°de mogelijkheid om de unieke avonturen van eerdere events aan te schaffen met aangepaste loot (ik denk hier bvb aan de
avonturen ven ek2012, de zoekavo's van pasen)
°verscheidene exclusieve decoraties zoals de ramadanlantaarn de einde der tijden trofees de vlaggen van eerdere voetbalevents,
engelenpoort enz....
4/ ik mis de mogelijkheid om de balonnen van het verjaarsevent om te zetten
5/ de mogleijkheid om via avonturen/schatzoeken tokens te verkijgen
kortom maak er een echt event van dat voor alle spelers aantrekkelijk is desnoods door de limieten in de oude eventshops te behouden zodat de eventuele exclusieve zomershop aantrekklijker is voor degene die alle itmes van de vorige event sal hadden aangekocht
als laatste zou ik nog willen toevoegen dat het een goede zet zou zijn om bij einde event ditmaal geen muntenconvertie te doen van de overgebleven oude eventgrondstoffen, maar dat deze gewoon verwijderd zullen worden.
dit zorgt ervoor dat spelers deze gs werkelijk zullen gebruiken en de handel stimlueert, alsook de samenwerking en hulp binne gildeverband
mvg tipex