Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 16 van de 16

Onderwerp: het zomerevent

  1. #11

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jehanne Bekijk Berichten
    Ik denk dat dit hele event is, om ervoor te zorgen dat oude evenementsgrondstoffen verdwijnen. En dat er daarna elk event nieuwe komen, dus dit is eenmalig.
    ja idd..dat is waar dit event voor is, en niks anders

  2. #12
    TIPEX
    tis nieto mdat he teenmalig is, da teht geen leuk event kan zijn, zoals het verjaarsevent of einde der tijden, met missie en doelen die beloont worden, maar aj mss om ervoor te zorgen dat elke speler het aantrekkelijk vind, zouden ze de generalen kunnen limiteren bvb en goedkoper maken zodat echt enkel de lagere lvls daar een behoorijke kans toe krijgne om deze items t ehalen, en dan voor de highlvls unieke andere gebouwne ook eenmalig aanbieden bvb

  3. #13

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    het is enkel en alleen om je oude evenement gs in te wisselen verder doet het niets naar mijn weten
    geen missie ketens etc. je kan proberen te handelen maar dat wordt duur betaald zoals elk event

  4. #14

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud
    Als het idd een terugkerend event is, vind ik het een heel goed plan, en anders is het gaaf als het een terugkerend event gaat worden.
    Mijn stem heb je Tipex

  5. #15

    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    vind het een goed plan zowel van Tipex als van Marcel
    ik vind persoonlijk dat dingen wel erg duur zijn en neem aan dat bijna niemand dus iets kan halen omdat het zo duur is.

  6. #16

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud
    Ik sluit me volledig aan bij Tipex, Marcel en BlueDragon, maak het voor iedereen aantrekkelijk, zodat er weer echte strijd komt

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.