tis nieto mdat he teenmalig is, da teht geen leuk event kan zijn, zoals het verjaarsevent of einde der tijden, met missie en doelen die beloont worden, maar aj mss om ervoor te zorgen dat elke speler het aantrekkelijk vind, zouden ze de generalen kunnen limiteren bvb en goedkoper maken zodat echt enkel de lagere lvls daar een behoorijke kans toe krijgne om deze items t ehalen, en dan voor de highlvls unieke andere gebouwne ook eenmalig aanbieden bvb
het is enkel en alleen om je oude evenement gs in te wisselen verder doet het niets naar mijn weten
geen missie ketens etc. je kan proberen te handelen maar dat wordt duur betaald zoals elk event
Als het idd een terugkerend event is, vind ik het een heel goed plan, en anders is het gaaf als het een terugkerend event gaat worden.
Mijn stem heb je Tipex
vind het een goed plan zowel van Tipex als van Marcel
ik vind persoonlijk dat dingen wel erg duur zijn en neem aan dat bijna niemand dus iets kan halen omdat het zo duur is.
Ik sluit me volledig aan bij Tipex, Marcel en BlueDragon, maak het voor iedereen aantrekkelijk, zodat er weer echte strijd komt