Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: scenario,s

  1. #1

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    tiel
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud

    scenario,s

    De optelling van grondstoffen in scenario,
    klopt niet .
    heeft iemand hier ook last van of naar gekeken
    "Whoever fights with monsters should see to it that he does not become a monster in the process. And when you gaze long into an abyss the abyss also gazes into you."

  2. #2

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Hoe bedoel je?

    Enige wat ik weet is dat 'Het betere graafwerk' voor geen meter werkt

  3. #3

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    tiel
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    BV bij grondstoffen oogster verzamel 10 000 grondstoffen
    nu klopt er niks van die telling ik had 6666 en uit het avo kwam 400 koper erts heb premium dus 600
    6666 +600 grondstoffen maakt bij mij 7266 heb ik vroeger geleerd
    En wat ze nu hier leren 6686
    wat ik dus mis is 580 aan grondstoffen en wil graag weten hoe het berekent word op deze manier is 1 miljoen nooit en te nimmer haalbaar
    dat betekent 50 000 avo,s doen

    gelieve hier een antwoord op van onze moderators
    "Whoever fights with monsters should see to it that he does not become a monster in the process. And when you gaze long into an abyss the abyss also gazes into you."

  4. #4
    Former Team member BB_Grubur's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    243
    Wereld
    Woestewoud
    De moderators kunnen je hier helaas niet mee helpen - maak even een ticket aan met zo veel mogelijk details - de klantenservice is beter in staat om je te helpen met dit probleem

    Met vriendelijke groet,
    BB_Grubur
    Mijn mailbox is gesloten. Neem contact op met BB_Lyedra in Engels of met de Klantenservice in het Nederlands.

  5. #5

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    tiel
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    vervolg met tip van (tipex)
    grondstoffen lijst kopererts ijzererts gouderts zijn wel grondstoffen maar worden niet bijgeschreven in een scenario zie het bewijs
    begin met 8455 punten en speel een tweeling uit de loot met premium
    3 tropische fruitmand
    600 kopererts vulling
    20 stermunt nieuwe punten 8475 dus alleen stermunt bijgeteld
    volgende avo begint met 8475 punten uit de loot met premium hart van het woud
    3 tropische fruitmand
    375 marmer vulling
    450 ijzererts vulling
    1 hakblok
    60 stermunt
    nieuwe punten telling 8985 dus ijzererts en stermunt bijgeteld
    beginnend met 8985 speel een graan conflict met premium uit de loot
    3 tropische fruitmand
    375 marmer vulling
    11 stermunt
    nieuwe puntentelling 8996 bijgeteld alleen de stermunt
    beginnend met 8996 punten speel een rijkdom uit de bergen met premiun uit de loot
    3 stadionsnacks
    600 gouderts
    300 titanium erts
    122 stermunt
    nieuwe punten telling 9418 bijgeteld titanium erts en stermunt
    ?????????????????????????????????????????????????? ???
    op deze manier duurt het wel heel erg lang om 1 miljoen te halen
    alle erts hoort bij geteld te worden lijkt mij
    "Whoever fights with monsters should see to it that he does not become a monster in the process. And when you gaze long into an abyss the abyss also gazes into you."

  6. #6

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    Denk dat ze bij BB niet goed nagedacht hebben of niet kunnen rekenen.

    Een voorbeeld. Zojuist tweeling gespeeld. Als loot had ik 2x een fruitmand, 250 marmer afzetting, een gouden lantaarn en 13 stermunten. Daarbovenop als premium 1 fruitmand, 125 marmer afzetting en 7 stermunten.
    Voor de grondstoffen prestatie word er in totaal 20 bij op geteld.

    Prestatie is 1.000.000 grondstoffen. Als je dit door de fameuze 20 deelt kom je op 50.000 uit. Je moet tweeling dus 50.000 keer spelen wil je de prestatie halen... en dus altijd met premium aan.

    En met een vindkans van ongeveer 1% per tocht houd dat dus in dat je 5 miljoen tochten moet lopen. FF optimistisch dat je OR er 6 uur over doet, dan is dat ruim 30 miljoen uur ofwel dik 3000 jaar. Verwacht dus niet dat ik op deze manier die prestatie ga halen, dus wat mij betreft kan die hele prestatie keten en scenarios de prullenbak in.

    Ze zijn gemiddeld genomen te duur, nemen te veel tijd in beslag door dat kinderachtig zoeken en steeds maar wisselen van eiland en wachten, en geven eigenlijk geen enkele uitdaging.

    Hopelijk word snel de telling en/of loots herzien. Beetje uitdaging is leuk, maar dit kan niet kloppen.

  7. #7

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    tiel
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    het is een bekend probleem en er word hard aangewerkt kleine quot ;;;;Dit probleem, en dat premium loot niet wordt meegerekend, is bij ons bekend en onze ontwikkelaars zijn momenteel druk bezig het met zoeken naar een oplossing;;;

    dus we wachten dan maar af
    "Whoever fights with monsters should see to it that he does not become a monster in the process. And when you gaze long into an abyss the abyss also gazes into you."

  8. #8

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    Weer jamer dat dit een bij BB bekend probleem is. Op zijn minst hadden ze dan ff op het forum of via moderators een melding kunnen maken. Dan had ik zowel mijn premium als mijn schaarse scenarios nog gehad en kunnen gebruiken als alles wel goed werkt. Nu heb ik er pakweg 9 gespeeld met nauwelijks vooruitgang op de prestaties.

    Hoop wel dat er binnenkort bij BB een werkoverleg is met een aktiepunt om te leren communiceren naar de gebruikers toe. Beetje pro-aktief zijn rond melden van problemen kan geen kwaad en zou de interactie een stuk prettiger maken. Helaas is dit een terug kerend fenomeen waar tot dusver niet hard aan gewerkt word, en vrees ook niet bij BB bekend is (sterker nog, in mijn ogen gewoon genegeerd).

  9. #9

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    tiel
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    Ach een belangrijk punt lol
    ZE WETEN VAN HET PROBLEEM..
    Nu nog proberen om het op te lossen.
    Het probleem zoeken zijn wij voor dat is het makkelijke gedeelte
    Het probleem stoppen of oplossen duurt een aantal extra koffie pauzes
    lol (geen idee hoe ze dat oplossen ) hopelijk wel snel
    "Whoever fights with monsters should see to it that he does not become a monster in the process. And when you gaze long into an abyss the abyss also gazes into you."

  10. #10

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door michael4david Bekijk Berichten
    Ach een belangrijk punt lol
    ZE WETEN VAN HET PROBLEEM..
    Nu nog proberen om het op te lossen.
    Het probleem zoeken zijn wij voor dat is het makkelijke gedeelte
    Het probleem stoppen of oplossen duurt een aantal extra koffie pauzes
    lol (geen idee hoe ze dat oplossen ) hopelijk wel snel
    Al nieuws of moeten we blijven hopen om 50k scenarios te vinden?

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.