Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Teller suggestie

  1. #1

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    22
    Wereld
    Woestewoud

    Teller suggestie

    Hoi hoi,

    Ik had het er laatst over in m'n gilde dat het wel grappig zou zijn als er een mogelijkheid zou zijn om bij te houden (online) welke avo's je zoals al gedaan hebt en hoe vaak.

    Ik weet dat ik Piraten Eiland zeker een keer of 150 gedaan heb en Zwarte Ridders waarschijnlijk nog wel vaker, maar het leek me leuk om dit soort info in een klein statistiek dingetje te kunnen terug zien.

    Ik snap dat het waarschijnlijk niet mogelijk is om vanaf null )aanmelding( de gegeven terug te halen maar het is wel een leuke optie om eens naar te kijken dachten wij



    Groetjes,
    Hans

  2. #2

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    tiel
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    lol het idee vind ik ook heel leuk maar denkend aan hoe lang ze er mee bezig zijn om het te kunnen produceren
    geeft mij al het gevoel van grijs wordend
    En mocht er toch een wonder gebeuren en iemand staat een uurtje vroeger op .
    kan de server dit echt niet aan lol
    "Whoever fights with monsters should see to it that he does not become a monster in the process. And when you gaze long into an abyss the abyss also gazes into you."

  3. #3

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    beetje statistieken kost alleen dataruimte, nauwelijks servercapaciteit

  4. #4

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    tiel
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    Dan hopen we op het beste en doorgaan dit idee rond de vakantie
    "Whoever fights with monsters should see to it that he does not become a monster in the process. And when you gaze long into an abyss the abyss also gazes into you."

  5. #5

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind het een heel leuk idee alleen om het uit te voeren is het denk ik problematisch. Het spel bevat al zoveel bugs dat het vragen om ellende is.

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.