Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: [Verzoek] weinig aanbod kolonies

  1. #1

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    140
    Wereld
    Woestewoud

    [Verzoek] weinig aanbod kolonies

    Zover ik heb begrepen kan een vriend je niet aanvallen met het spel kolonies pvp ..maar die gene kan dus wel een andere kolonie pakken ,
    met als resultaat jij krijgt minder aanbod kolonies met graniet
    Voorbeeld.. jouw vriend pakt 8 kolonie met graniet van een niet vriend dan kan jij dus fluiten naar die kolonies .
    Ik kom op dit onderwerp omdat mijn ontdekkers geen kolonie meer vinden met graniet ..wat ik nu gedaan heb is, ik heb helaas vrienden moeten verwijderen in de hoop dat mijn ontdekkers eindelijk graniet kolonies vinden.
    Kan de regel jouw vriend kan jouw niet aanvallen in kolonies niet verwijderd worden ?
    Laatst gewijzigd door Hildegardis; 30-04-15 om 18:45.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    74
    Wereld
    Woestewoud
    Misschien heeft het volgende met het bovenstaande te maken: van de 252 koloniën die ik dit weekend heb gezien, was er precies een granietkolonie bij. Is dit normaal?
    Omdat ik gisteren pas begon met de koloniemissies, red ik daarom de 1000 graniet uit kolonie missie van het pioniersbootje niet.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud
    Bij de Pionier dat tandwiel linksonder even aanvinken. Krijg je de pvp-missies niet meer.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    74
    Wereld
    Woestewoud
    Bij de Pionier dat tandwiel linksonder even aanvinken. Krijg je de pvp-missies niet meer.
    Dat is mijn punt niet. Het punt is dat wanneer je granietkolonie wilt veroveren en van de 24 pogingen (met 9 keuzes) alleen de twaalfde een granietkolonie biedt, je moet concluderen dat er verre van een evenwicht is in de verdeling van de verschillende soorten grondstoffen.
    En overigens, om steeds zeeslang of belegerde stad te spelen vind ik ook niet alles.

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    74
    Wereld
    Woestewoud
    Nog even een aanvulling: deze week meer dan 100 koloniën onder ogen gehad. Hierbij had ik uitsluitend de keus uit marmer, hard- en tropenhout, kolen en ijzererts. Indien tso pvp om zeep wil helpen, waarom dan niet ronduit uitleggen dat dit een mislukt project is? Nu word je gewoon ontmoedigd om nog pvp te spelen.
    Voorstel: haal alle hout, kolen, marmer en ijzerertskoloniën weg en geef eerlijk aan dat er geen enkele kolonie beschikbaar is. Dat kan heel veel worst, munten en frustratie schelen. Nog een voorstel: introduceer salpeterkoloniën.

  6. #6

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    PVP is een extraatje als jeje verveelt. Max haalbare is dat waterkasteel op 30 krijgen, meer moet je er niet van verwachten.
    Zeker niet een gs-bom. Voor de pioniersboot zou ik hem in elk geval uitvinken als je zo slecht aan de gs komt die nodig is.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.