Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: gekochte voorwerpen niet verhandelbaar

  1. #1

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud

    gekochte voorwerpen niet verhandelbaar

    Goede dag ik heb een vraagje, mijn schoonzoon heeft jaren lang settlers gespeeld, maar is wegens omstandigheden gestopt.
    Hij heeft in de loop der jaren voor een aanzienlijk bedrag diamanten gekocht en geinversteerd in het spel,zoals drijvende huizen,graansilo's etc
    Nu wil hij die aan mijn schenken(handelen) in de vorm van een symbolisch bedrag en dit is niet mogelijk.
    wij vinden, persoonlijk dat gekochte gebouwen zoals bv onuitputbare kopermijn betaald met euro's verhandelbaar moeten zijn,er is tenslotte ook voor betaald, waarom is dit niet mogelijk? vriendelijke groet underthaker

  2. #2

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Gebouwen waar een limiet op staat zijn nooit verhandelbaar, juist omdat iedereen er maar een max aantal van mag hebben. Dit is een keuze die gemaakt is door de ontwikkelaars, juist om problemen te vermijden. (Om dezelfde reden is ook premium niet meer verhandelbaar.)

    Mvg Mod_Fjuka

  3. #3

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud
    oke correct maar ik mag wel bij wijze van speken totaal 6 onuitputbare kopermijnen kopen a bijna 100 euro of 50 euro bij happyhour, maar mag ze niet weggeven(handelen) je kan er maar max 6 wegzetten neem ik aan? ik zit bv aan mn limiet van drijvende huizen maar bij een actie krijg ik er toch weer een bij, dat klopt dan eigenlijk ook niet

  4. #4

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud
    ok snap het maar blijf erbij dat gekochte dingen verhandelbaar moeten zijn zolang de gene die ze ontvangt niet aan die gestelde limiet zit en vooral voor mensen die niet zo kapitaalkrachtig zijn om spullen te kopen mvg UnderThaker

  5. #5

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb nog geen ene cent gespendeerd aan dit spel, en ik heb het ook niet nodig. Dus vind het onzin dat je speciale edelsteen gebouwen zou kunnen verhandelen. Het is goed zoals het is.

  6. #6
    JantjePatat
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ErwinR55 Bekijk Berichten
    Ik heb nog geen ene cent gespendeerd aan dit spel, en ik heb het ook niet nodig. Dus vind het onzin dat je speciale edelsteen gebouwen zou kunnen verhandelen. Het is goed zoals het is.
    "Het is goed zoals het is(?)" Echt waar? Bedenk wel dat je dit spel (zonder een cent te spenderen) kunt spelen omdat er spelers zijn die wél edelstenen kopen. Of 'speciale edelsteen gebouwen' wel of niet verhandelbaar moeten zijn is een ander verhaal, maar niet omdat JIJ het onzin vindt. Reuze fijn dat je dat met ons hebt willen delen!
    Laatst gewijzigd door JantjePatat; 03-12-15 om 12:48.

  7. #7

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Dus het hebben van een mening mag tegenwoordig ook al niet meer.

    Fijn dat je me dit hebt medegedeeld.


    Je leest niet goed wat ik begrijp.

    Ik zeg dat ik het spel prima kan spelen ZONDER die gebouwen te hebben die een zeer gewaardeerde edelstenen bezitter WEL makkelijk kan verkrijgen.

    Dat je het spel snel stopt te spelen nadat je geld hebt geïnvesteerd, dat is je eigen schuld, maar wel dikke pret voor BB, want die verkoopt zo nog meer edels omdat mensen die onhandelbare dingen TOCH willen hebben. En zo blijft de handel ook een beetje beheersbaar.
    Toen premium nog kon worden verhandeld, liep het ook allemaal uit de hand.

  8. #8
    Walov's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Holland
    Berichten
    313
    Wereld
    Woestewoud
    Als ik edels koop dan weet ik dat mijn geld weg is. Is niet erg want BB moet ook leven en ik krijg er gemak voor terug.

  9. #9
    JantjePatat
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ErwinR55 Bekijk Berichten
    Dus het hebben van een mening mag tegenwoordig ook al niet meer.

    Fijn dat je me dit hebt medegedeeld.


    Je leest niet goed wat ik begrijp.

    Ik zeg dat ik het spel prima kan spelen ZONDER die gebouwen te hebben die een zeer gewaardeerde edelstenen bezitter WEL makkelijk kan verkrijgen.

    Dat je het spel snel stopt te spelen nadat je geld hebt geïnvesteerd, dat is je eigen schuld, maar wel dikke pret voor BB, want die verkoopt zo nog meer edels omdat mensen die onhandelbare dingen TOCH willen hebben. En zo blijft de handel ook een beetje beheersbaar.
    Toen premium nog kon worden verhandeld, liep het ook allemaal uit de hand.
    Op de achtste dag, na veel ploeteren op zijn PC, schiep God* de Settlers, leunde achterover, keek naar het beeldscherm (lees firmament) en dacht; "Het is goed zoals het is."

    *Iets van die strekking, zou zomaar een paplepeltje kunnen zijn, toch?
    Laatst gewijzigd door JantjePatat; 04-12-15 om 08:09.

  10. #10

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Het spel is zo ontworpen dat het perfect te spelen is zonder de gebouwen voor edelstenen, indien iemand die gebouwen die niet verhandelbaar zijn toch wilt zijn er 2 opties:
    • u geeft geld uit voor edelstenen
    • u hebt geduld en gebruikt de edelstenen die u bij de wekelijkse login en de level up krijgt

    Niemand wordt de kans op die gebouwen dus ontzegd, maar als speler maakt u zelf de keuzes.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.