Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 23

Onderwerp: avonturen in stermenu

  1. #1

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud

    avonturen in stermenu

    In mijn zoektocht naar scenarios blijf ik maar avonturen vinden. Verkopen op HH gaat niet snel genoeg om het aantal te verminderen en om zelf te spelen zijn de avonturen meestal te nutteloos. Ze gewoon verwijderen is tegen mijn principes.

    Mijn stermenu is intussen al dusdanig vol dat het ergeniswekkend veel tijd kost om het avontuur te vinden dat ik wil starten. Daarnaast zal het ook niet bevorderlijk zijn voor de server snelheid als elke keer als een speler zijn stermenu openmaakt er 500+ items geladen moeten worden.

    Mijn suggesties om dit op te lossen:
    - maak stapeltjes van de avonturen zoals met grondstoffen.
    - maak een functie in het proviandhuis om avonturen om te zetten in kaartstukken, worst of een ander uniek avontuur. Dit laatste zou kunnen werken als een gegarandeerd vervolgavontuur bij inleveren van 10 avonturen.
    - maak een filterfunctie in het stermenu
    - geef een optie om specifieke avonturen nooit meer te vinden. Ik heb echt die extra zonen van het veld niet meer nodig terwijl ik er al 30+ heb liggen. Kaartstukken zijn ook vrij waardeloos maar alles beter dan meer ZvhV.

    Ik hoop dat hier snel iets mee gedaan wordt. Het liefst zie ik natuurlijk ook dat de frequentie om scenarios te vinden omhoog gaat, maar daar gaat dit topic dus niet over.

  2. #2

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ruderion Bekijk Berichten
    - maak een functie in het proviandhuis om avonturen om te zetten in een uniek avontuur. Dit laatste zou kunnen werken als een gegarandeerd vervolgavontuur bij inleveren van 10 avonturen.
    +1

  3. #3
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ruderion Bekijk Berichten
    - maak stapeltjes van de avonturen zoals met grondstoffen.
    - maak een functie in het proviandhuis om avonturen om te zetten in kaartstukken, worst of een ander uniek avontuur. Dit laatste zou kunnen werken als een gegarandeerd vervolgavontuur bij inleveren van 10 avonturen.
    - maak een filterfunctie in het stermenu
    Volledig mee eens, naast 130x ZvhV, 100x VdV en 90x VE is het best lastig om de kleine hoeveelheid pirateneiland, Vikingen, kleermakers etc. te vinden. Ook zie ik niet in waarom het niet gestapeld zou kunnen worden.

  4. #4

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Gegarandeerd vervolgavo bij 10 avo's? Leuk idee. 10x VE t.w.v 10 visjes voor een MVE t.w.v 20k muntjes lol

  5. #5
    Walov's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Holland
    Berichten
    313
    Wereld
    Woestewoud
    hear, hear...doe hier wat mee bb

  6. #6

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door salah1998 Bekijk Berichten
    Gegarandeerd vervolgavo bij 10 avo's? Leuk idee. 10x VE t.w.v 10 visjes voor een MVE t.w.v 20k muntjes lol
    Het aantal 10 is maar een voorstel. En als dit geimplementeerd wordt zijn die VE heel snel meer waard dan 10 visjes. Maar je bevestigd wel het probleem. Iedereen heeft teveel avonturen die nutteloos zijn.

  7. #7

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    36
    Wereld
    Woestewoud
    Stapelen van avonturen in stermenu lijkt mij prima idee!

    maak een functie in het proviandhuis om avonturen om te zetten in kaartstukken, worst of een ander uniek avontuur. Dit laatste zou kunnen werken als een gegarandeerd vervolgavontuur bij inleveren van 10 avonturen.
    ook prima idee, nu af en toe op zoek naar DP / vikingen etc voor gilde missie maar krijg ik hem niet met ontdekkingsreiziger grr
    [FDNL] PasMaNNi, Clan/Guild Leader of The Flying Dutchmen (www.fdnl.nl)

  8. #8
    Kakashi07's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Je hebt wek gelijk ik heb best wel wat avonturen. Ene leuk en andere minder. Mensen moeten daar toch wat meer een eigen keuze in hebben welke ze kunnen krijgen. De manier zelf zal iedereen wel een idee voor hebben. Maar inruilen voor kaartstukken is een slim idee.

  9. #9

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    +1. Mijn ster menu begint ook al aardig voor te raken

  10. #10

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud
    goede suggesties, ik ondersteun het.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.