In mijn zoektocht naar scenarios blijf ik maar avonturen vinden. Verkopen op HH gaat niet snel genoeg om het aantal te verminderen en om zelf te spelen zijn de avonturen meestal te nutteloos. Ze gewoon verwijderen is tegen mijn principes.
Mijn stermenu is intussen al dusdanig vol dat het ergeniswekkend veel tijd kost om het avontuur te vinden dat ik wil starten. Daarnaast zal het ook niet bevorderlijk zijn voor de server snelheid als elke keer als een speler zijn stermenu openmaakt er 500+ items geladen moeten worden.
Mijn suggesties om dit op te lossen:
- maak stapeltjes van de avonturen zoals met grondstoffen.
- maak een functie in het proviandhuis om avonturen om te zetten in kaartstukken, worst of een ander uniek avontuur. Dit laatste zou kunnen werken als een gegarandeerd vervolgavontuur bij inleveren van 10 avonturen.
- maak een filterfunctie in het stermenu
- geef een optie om specifieke avonturen nooit meer te vinden. Ik heb echt die extra zonen van het veld niet meer nodig terwijl ik er al 30+ heb liggen. Kaartstukken zijn ook vrij waardeloos maar alles beter dan meer ZvhV.
Ik hoop dat hier snel iets mee gedaan wordt. Het liefst zie ik natuurlijk ook dat de frequentie om scenarios te vinden omhoog gaat, maar daar gaat dit topic dus niet over.