Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 19

Onderwerp: WEDEROM!!! verspingende generalen

  1. #1
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud

    WEDEROM!!! verspringende generalen

    Het is niet te geloven!!!

    Maar weer verspringen er generaals en weer trekken ze niet terug!
    De zoveelste mislukte fix



    Doe er nou is iets aan BB
    Laatst gewijzigd door s-andman; 24-04-15 om 18:48.

  2. #2

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    We houden het mee in de gaten, maar tot nu toe geen andere meldingen gehad dan die van u. Verspringende gens en niet kunnen terugtrekken kan aan een aantal dingen liggen. Ik denk dan bvb aan uw verbinding, cache, een providerprobleem, iets bij BB, meerdere van deze dingen tegelijk, of iets waar ik nu niet aan denk.

  3. #3

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Het ligt waarschijnlijk aan de signaalsterkte van de verbinding. Die veroorzaakt soms ook dat je generaals blijven hangen, en daarna heel snel weer alles inhalen.

  4. #4
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Fjuka Bekijk Berichten
    We houden het mee in de gaten, maar tot nu toe geen andere meldingen gehad dan die van u. Verspringende gens en niet kunnen terugtrekken kan aan een aantal dingen liggen. Ik denk dan bvb aan uw verbinding, cache, een providerprobleem, iets bij BB, meerdere van deze dingen tegelijk, of iets waar ik nu niet aan denk.
    Hoe orgineel dit antwoord stom van mij natuurlijk het zit altijd allemaal aan de spelers kant.
    Ik vindt het ook vervelend voor jullie dat hier alleen maar spelers spelen met overvolle cache oude flashversie's en niet werkende internet providers.

    Dan zal nu wel weer het topic gesloten worden tot de volgende herhaling lol

    Gelukkig ben ik niet de gene die hier zn geld mee verdiend
    Laatst gewijzigd door s-andman; 25-04-15 om 12:43.

  5. #5

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    U hoort mij absoluut niet zeggen dat alles aan de spelerskant ligt, maar zulke dingen meenemen om iets te bekijken is soms wel nodig. Zo kan de nieuwste versie van bvb Flash ook voor problemen zorgen. Ik probeer alleen maar mee te denken.

    Hebt u trouwens al een ticket gemaakt? Bij ondersteuning kunnen ze u veel beter helpen met technische problemen dan ik kan doen.

    Mvg Mod_Fjuka

  6. #6

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    tiel
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    Heb er ook last van en heb een goede verbinding
    Alle ander spellen die zwaarder zijn lopen soepel hier loopt het achterui.
    Maar speel haast geen avo,s meer
    Welnu maak je borst maar vast nat mensen met de nieuwe functie die ze willen toepassen
    loopt het helemaal niet meer ben ik bang voor vraagt nog meer server druk
    "Whoever fights with monsters should see to it that he does not become a monster in the process. And when you gaze long into an abyss the abyss also gazes into you."

  7. #7
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    Ik meld het juist hier omdat ik hier in ieder geval nog reactie krijg van een mod die graag wil helpen, waarvoor mijn dank.

    Verder is het bij deze dus gemeld.
    BB gaat maar is werken voor zn geld misschien dat ze ooit nog is spelers overtuigen om geld te steken in dit spel.

  8. #8

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    s-andman, u kan het forum ook zien als een verbreding van ondersteuning. Het is niet OF het forum OF een ticket, het is het forum EN een ticket. Wij geven alles mee door richting BB_Grubur (terwijl hij het ook vaak zelf leest maar niet altijd kans heeft zelf te reageren). Maar bij ondersteuning kunnen ze aan informatie waarover wij als mods niet beschikken, juist omdat die dingen veel te technisch zijn voor atechnische mensen zoals ik.

  9. #9
    Walov's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Holland
    Berichten
    313
    Wereld
    Woestewoud
    meer servers

  10. #10

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    euh meer zin?






    Als je iets in een hele zin typt dan is het vaak een stuk beter te begrijpen.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.