Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 19 van de 19

Onderwerp: WEDEROM!!! verspingende generalen

  1. #11
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Fjuka Bekijk Berichten
    s-andman, u kan het forum ook zien als een verbreding van ondersteuning. Het is niet OF het forum OF een ticket, het is het forum EN een ticket. Wij geven alles mee door richting BB_Grubur (terwijl hij het ook vaak zelf leest maar niet altijd kans heeft zelf te reageren). Maar bij ondersteuning kunnen ze aan informatie waarover wij als mods niet beschikken, juist omdat die dingen veel te technisch zijn voor atechnische mensen zoals ik.
    Ondertussen zijn we meer als een week verder.
    Geen communicatie geen feedback geen oplossing.
    Al dus het resultaat van de vebreding en de techneuten waar over je spreekt mod fukja.

    Ik raad je dan ook echt aan die wijzende vinger is niet richting de spelers te wijzen want dit is echt niet te verdedigen spijt me zeer

  2. #12

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    En nog steeds trekken ze niet terug!

    Ik stuur een generaal weg. Ik bemerk dat er iets niet goed is en ik klik op 'Terugtrekken'. In het scherm gaat een zandloper ronddraaien en ronddraaien en ronddraaien en ronddraaien en ondertussen loopt mijn generaal stug door. De zandloper draait nog steeds rond en ondertussen loopt mijn generaal het vijandelijke kampje in en draait die verrekte zandloper nog steeds zijn rondjes. De generaal valt inmiddels aan (!) en die zandloper draait zijn rondjes nogmaals en nogmaals! De generaal verliest, ik ben kostbare troepen (elite, kanonnen etc.) kwijt en mijn generaal is voor een paar uur dood. En dit omdat er geen ene reactie komt op mijn terugtrekbevel.

    Dit hele probleem speelt al vanaf de implementatie van het PVP en ondertussen wordt ik er een beetje horendol van en is voor mij de lol om avonturen te spelen er zo wel wat af.

  3. #13

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb geïnformeerd bij BB_Grubur, en meer dan waarschijnlijk is het simpelweg lag, op de eigen verbinding EN/OF bij de server, in de avond wanneer het wat drukker is.

    Mvg Mod_Fjuka

  4. #14

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Als je op avontuur bent en terugtrekknop resulteert in draaiende zandloper heeft het bij mij al enkele malen geholpen om domweg het avontuur te verlaten en later terug te komen.
    De capaciteit die het kost om alle bijbehorende plaatjes aan te passen is dan niet meer nodig en er hoeft alleen nog in de server verwerkt te worden dat er teruggetrokken wordt, het kan net dat beetje zijn in laggy situatie dat je troepen red van een onderschepping.

  5. #15
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    Prima weer zoals in begin van deze topic al voorspeld.
    Er wordt dus weer een excuus bedacht waarom er niks aan gedaan wordt.

    Dan is dit dus ook tevens mijn laatste tijd die ik steek in welke manier van melden dan ook , gezien het toch kansloos is.

    Als je zo graag geen geld wilt verdienen mij prima

  6. #16

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Fjuka Bekijk Berichten
    Ik heb geïnformeerd bij BB_Grubur, en meer dan waarschijnlijk is het simpelweg lag, op de eigen verbinding EN/OF bij de server, in de avond wanneer het wat drukker is.

    Mvg Mod_Fjuka
    Een extra server erbij lijkt mij dan een prima oplossing. Vooral omdat inloggen ook al niet meer zo vanzelfsprekend is (duurt lang). Aan mijn verbinding lag het echt niet. Ik zat nota bene op een pc met een vaste internetverbinding te spelen.

  7. #17

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bertolucci Bekijk Berichten
    Als je op avontuur bent en terugtrekknop resulteert in draaiende zandloper heeft het bij mij al enkele malen geholpen om domweg het avontuur te verlaten en later terug te komen.
    De capaciteit die het kost om alle bijbehorende plaatjes aan te passen is dan niet meer nodig en er hoeft alleen nog in de server verwerkt te worden dat er teruggetrokken wordt, het kan net dat beetje zijn in laggy situatie dat je troepen red van een onderschepping.
    Ik zal het de volgende keer eens proberen!

  8. #18
    TIPEX
    zo doe ik he tmet blocks op gewone avo's, ik stuurblock en ald die gestuurd is naar eigen eiland gan of sel dichtgooien even
    helpt in de meeste gevallen wel dan om het goe dte doen aflopn

  9. #19

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    140
    Wereld
    Woestewoud
    Bij mij zelfde pot nat hoor een kampje is aan het vechten en me andere generaal die ik stuur naar het andere kampje springt er gewoon bij koste me weer 100 elite ,het begint doevig te worden ...

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.