Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Sneak Peek: PvP Vooruitgang Systeem & Klassement

  1. #1
    Former Team member BB_Grubur's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    243
    Wereld
    Woestewoud

    Sneak Peek: PvP Vooruitgang Systeem & Klassement


    Plaats hier je reacties over de nieuwste Sneak Peek. Hou het netjes, geen vingers wijzen etc. Bugs/problemen behoren in het daarvoor aangewezen forum te worden gepost.

    Veel plezier!
    BB_Grubur
    Mijn mailbox is gesloten. Neem contact op met BB_Lyedra in Engels of met de Klantenservice in het Nederlands.

  2. #2

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    Bij PvP hoort competitie. Deze competitie wordt gewonnen door degenen die absurde bedragen kunnen betalen voor de wapens die hiervoor nodig zijn. Momenteel is het totaal onmogelijk om zelf de wapens te maken voor een competitie als deze.

    Voor een beetje snelheid zijn minimaal 3 arsenalen nodig, voor elk type wapen een. Die extra vergunningen die dat kost zal mij worst wezen.

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Het feit dat de wapens relatief duur zijn om te produceren en dat er maar één arsenaal beschikbaar is geldt voor iedereen. (Ik hoop wel dat er goed wordt gecontroleerd op dubbele accounts.) Absurde bedragen vind ik nog wel meevallen, je kunt je economie erop inrichten. En onmogelijk om zelf wapens te maken is het ook niet. Arsenaal constant laten draaien en juiste wapens in queue zetten. Je kunt toch maar 6 kolonies tegelijk beheren. Alles bij elkaar verplicht het je juist om efficiënt te spelen, waardoor een beetje denkwerk wordt beloond, in plaats van dat de mogelijkheid bestaat om alles op de route simpelweg plat te gooien...
    Ik vind het er veelbelovend uit zien.

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    my home ofc
    Berichten
    926
    Wereld
    Woestewoud
    ach een ranglijst wat schattig, motiveert me nog steeds niet om PvP te spelen

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wil maar 1 update zien, met betrekking tot de PVP..: de optie om die hele PVP ellende uit te kunnen zetten en er nooit meer mee te worden lastig gevallen.

    Als dit toch "voor de spelers" wordt gedaan.. graag een poll aub waarin alle speler kunnen stemmen of de pvp er in of er uit moet.
    En daarna gewoon die hele pvp er uit gooien en weer focussen op het spel waar we voor gekomen zijn aub!

  6. #6

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ares-wargod Bekijk Berichten
    Ik wil maar 1 update zien, met betrekking tot de PVP..: de optie om die hele PVP ellende uit te kunnen zetten en er nooit meer mee te worden lastig gevallen.

    Als dit toch "voor de spelers" wordt gedaan.. graag een poll aub waarin alle speler kunnen stemmen of de pvp er in of er uit moet.
    En daarna gewoon die hele pvp er uit gooien en weer focussen op het spel waar we voor gekomen zijn aub!
    Helemaal mee eens.

  7. #7

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Sinds de kosten verlaagd zijn hoor ik anders ook voldoende positieve geluiden.
    Misschien gewoon negeren als je er zoveel last van hebt?

  8. #8

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Leuke update voor PvP (/pve ), dit motiveert me weer wat met expedities te gaan doen.

    Voor meer info zie : http://siedler-vision.de/2015/04/kam...itionssystems/ (Duits).

    Gr. V
    Laatst gewijzigd door Vandha; 02-05-15 om 06:37.

  9. #9

    Ingeschreven
    Oct 2014
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    De kosten is een heel zwak excuus om het niet te spelen, klein voorbeeld: 1 melee maken is goedkoper dan 1 stalen zwaard, kwestie van je spullen goed voor elkaar hebben. Ik vind het een leuke toevoeging en uitdaging. En iemand die nog nooit PvP heeft gespeeld gewoon sttttttt. Je hebt geen idee waar je het over hebt. Het is toch wel lekker om elke week ruim 2k graniet, Titanium erts goud en tropenhout binnen te krijgen omdat ik toch niet wordt aangevallen, 4x een kolonie veroveren en een week lang alleen maar innen, dus die gene die het niet spelen HEEL erg bedankt.

  10. #10

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    tiel
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    lol 2000 graniet in een week en de rest lol 3 keer een zr spelen of lootspot en zit ook al gauw op de 2000
    goederen en dat kan in 2 uur als ik zelf speel
    Dus ik vind er nog steeds niets aantrekkelijks aan heb het op de test server gespeeld maar is niks voor mij
    dan deze 20 dan die 20 lijkt wel balletje balletje als het de op gewone aanval manier kan zal het voor vele mensen
    wat leuker worden en die zwaardjes maken of speertjes vind ik de kosten niet
    maar de setup vind ik niks
    "Whoever fights with monsters should see to it that he does not become a monster in the process. And when you gaze long into an abyss the abyss also gazes into you."

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.