Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: boerderij

  1. #1

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    tiel
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud

    boerderij

    Nu kun je de molenaar upgraden naar level 6 word mooi groen
    Nu kun je de bakkerij upgraden naar level 6 mooi groen
    Nu kun je de boerderij upgraden naar level 6 blijft zelfde kleur

    Persoonlijk zou ik het mooi vinden dat deze ook groene daken kregen.
    "Whoever fights with monsters should see to it that he does not become a monster in the process. And when you gaze long into an abyss the abyss also gazes into you."

  2. #2

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Straks wil je ook nog dat het gras rood wordt, omdat je door de groene daken het gebouw niet meer kan vinden

  3. #3

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    tiel
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    Het maakt onderscheid tussen level 5 en 6 nu is het bij de boerderij niet te zien.
    En persoonlijk kan ik het verschil wel zien tussen het gras en daken.
    En als gij dat niet kunt ,open dan een eigen topic

    Waarom is er voor de boerderij geen verschil gemaakt ??
    maak ik er een vraag van misschien houd het domme antwoorden weg!!!
    "Whoever fights with monsters should see to it that he does not become a monster in the process. And when you gaze long into an abyss the abyss also gazes into you."

  4. #4

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Vind anders het verschil tussen lvl 5 en 6 van boerderij best goed zichtbaar, is toch een stukkie groter hokkie bovenop gekomen met blauw raampje.
    En daarnaast, de boerderij is volledig van strodak, dat laten ze natuurlijk geel.

    en mooi groen is een smaak. Vind het persoonlijk ook mooi, maar het moet niet zo zijn dat alle gebouwen ineens groen worden.

  5. #5

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind dat michael wel een punt heeft; graansilo's level 5 hebben ook een strooien dak en op level 6 een groen dak.
    Bij boerderijen level 6 zou dat toch ook mooier staan om duidelijker onderscheid te maken. BB heeft immers zelf die keuze gemaakt om level 6 gebouwen van groene daken te voorzien. Het zou consequent zijn om dat ook voor boerderijen te doen.

    Maar is natuurlijk een kwestie van smaak.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.