neeejjj, dan moet ik alle boerderijen weer gaan verplaatsen.
neeejjj, dan moet ik alle boerderijen weer gaan verplaatsen.
De tent / het kasteel van de zwarte maarschalk
De donkerdere toren!
Een kasteel 5000 waar settlers in kunnen wonen, waardoor hij ondanks zijn groote, anders dan het duistere kasteel wel de ruimte waard is. Te koop voor 25000 boontjes + 10000 stermunten. HET nieuwe object wat je koopt puur uit pats waarde en omdat je als lvl50 wel nieuwe doelen nodig hebt op n zeker moment.
Eigenlijk dacht ik de landingsplaats, waar generaals kunnen landen en ingeladen worden zonder het geklooi van nu als je wat langer speelt. Maar schijnbaar ben ik niet de enige die daar al tijden op hoopt.
En wat ook wel leuk zou zijn. De school der tovenarij, waarin je area buffs kan maken, zodat je niet zo **** eeuwig bezig bent met buffs gooien.
Laatst gewijzigd door Darkeasterbunny; 29-04-15 om 09:03.
Op het Duitse forum heeft iemand gezien dat: "es gibt auf dem Test-Server bereits Hilfe-Texte für's PvP-Wasserschloss" (Dus op de testserver is er help functie voor PvP Waterpaleis) Het zou gaan om een beloningsitem dat je kan verdienen met veel PvP spelen.
Het meertje in het midden van je eiland is alvast aangepast om er ruimte voor te maken (links test, rechts live)
credits: http://forum.diesiedleronline.de/thr...ist-das/page27
edit: werkt zoals paasmandje: meer pvp punten, meer level paleis
http://forum.tsotesting.com/threads/...P-quot-rewards
Laatst gewijzigd door Robin_; 29-04-15 om 11:56.
Het is een fabelkasteel
Na een vermogen aan grondstoffen te investeren krijg je als beloning nieuwe levels
"Whoever fights with monsters should see to it that he does not become a monster in the process. And when you gaze long into an abyss the abyss also gazes into you."
alle zene, gaan ze ons weer verplichte om die k*t pvp te doen .... , waarom begrijpe, ze dat nu niet dat pvp een grote flop is die bijna niemand graag doet ?
- het is te duur
- wapens maken duurd te lang
- de beloning is te verwaarlozen
- het is enkel voor de lvl 50'ers die veel bewonerslimiet hebben want je kunt niet avo's en expeditie tegelijk doen
Niemand verplicht u pvp te spelen Javice. Dit topic is om te speculeren over het gebouw dat gaat komen. Ook op de duitse server mag men speculeren. Zullen we het daar dan ook bij laten?
Mvg Mod_Fjuka