Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: Prestatie: Scenario's Legende

  1. #1
    Walov's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Holland
    Berichten
    313
    Wereld
    Woestewoud

    Prestatie: Scenario's Legende

    Ik zoek met 17 verkenners en vind 1scenario per week. Deze missie zegt: voltooi 1000 scenario's.
    Dit gaat me 19.23 jaar duren. Ben nu 69, dus weet niet of ik het af krijgt.
    BB geef me wat hoop en verhoog de vind kans.

  2. #2
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Haha... heb je tenminste wel iets om naar uit te zien. Ik heb een tijd met 12 verkenners gezocht en nog nooit een scenario gevonden Walov. Dus jij bent naar mijn idee een spekkoper
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  3. #3

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Heb vanaf introductie tot eerste dag paasevent met 13 zoekerts iets van 5 scenario's gevonden. waarvan 3x rijkdom van de berg die gewoon veels te duur is om te spelen, dus eigenlijk heb ik er nog maar 2 gevonden :P

  4. #4
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Tot een week geleden gezocht , totaal ongeveer 250 zoektochten van verschillende lengtes. Resultaat : 0,0 . Ik heb het opgegeven want ik hoef niet nog meer kaartstukken en adv. die ik niet speel.
    P.S : de prestatie "verzamel 1 miljoen grondstoffen met scenario's " gaat 'm dus ook niet worden.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  5. #5
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Ik laat 5 van mijn OR's (volledig ge-upgrade toegespitst op avo-zoektochten) constant zoeken naar avonturen, behalve tijdens evenementen. Sinds de invoering van de scenario's heb ik 4 scenario's gevonden: 2 x hart van het woud en 2 x tweeling. Deze heb ik meteen gespeeld, aangezien ik het een leuke toevoeging vind en ze relatief snel te spelen zijn. Van mij mag het percentage iets omhoog, om de prestaties voor m'n pensioen af te kunnen ronden (dat duurt weliswaar nog ruim 40 jaar, maar met deze droprate wordt zelfs dat lastig). AL ben ik wel van mening dat ze enigszins exclusief moeten blijven, dus dat je niet elke dag 3 scenario's binnen moet krijgen, dan is de lol er namelijk ook snel af.

  6. #6

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Met event toch 5 scenario's gespeeld, dus als je er daar nou 1000 van had gekocht... :P

  7. #7
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Vandaag heb ik Hart van het woud gevonden. Schrok er bijna van, het is de eerste )
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  8. #8

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb nu 1 hart van het woud, 3 rijkdom van de berg, 3 graanconflict en 3 tweeling scenario's liggen.
    En ik zoek maar met 6 zoekers op kort middellang en lang (ieder2) sinds einde paasevent. En van de start van scenario's tot en met de eerste week van paasevent.
    Dus een scenario per week zon beetje.
    Ik vermoed dat de prestatie 1000 scenario's rekening houd met event scenario's, maar anders is het idd een langdurige business.

  9. #9

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Een tip voor jullie allemaal: Zoek avo's met de middellange avozoektocht. Op deze zoektocht heb je 2% kans op een scenario (1% voor graanconflict, 1% voor hart van 't woud).

  10. #10
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door salah1998 Bekijk Berichten
    Een tip voor jullie allemaal: Zoek avo's met de middellange avozoektocht. Op deze zoektocht heb je 2% kans op een scenario (1% voor graanconflict, 1% voor hart van 't woud).
    Gouden tip ! Slechts 50000 zoektochten en de missie is geslaagd.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.