Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: Spel hapert tot 3 x voordat ik lvl 15 ben

  1. #1

    Ingeschreven
    Apr 2015
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud

    Spel hapert tot 3 x voordat ik lvl 15 ben

    updates staan allemaal op autom. prestaties van pc nog maar voor 50% gebruikt. goede actuele anti-virus .... dus daar ligt het alllemaal NIET aan ...

    suggesties die gebleken zijn te helpen zijn (HELAAS):
    - refreshen (pagina van spel opnieuw laden)
    - bij halen van productiewaarden: even de productie van een gebouw uitzetten en weer aanzetten.

    het is jammer dat dit spel zo enorm hapert en dat je zelf van alles moet bedenken om het spel verder te kunnen spelen.
    mijn cijfer voor dit spel is dan ook ruim onvoldoende: 4

  2. #2

    Ingeschreven
    Apr 2015
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    ook heb ik meer dan 10 minuten gewacht, omdat volgens andere speler er een delay in het spel zit, maar dat bleek dus ook niet te helpen. heb een screenshot gemaakt: http://prntscr.com/6srkaz

  3. #3
    TIPEX
    vraag tiep om raad die weet veel, en kn goed helepen ^^

  4. #4
    Former Team member BB_Grubur's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    243
    Wereld
    Woestewoud
    Om technische problemen uit te sluiten, kun je alsjeblieft alle stappen in dit onderwerp volgen en kijken of dit mogelijk helpt?
    Mijn mailbox is gesloten. Neem contact op met BB_Lyedra in Engels of met de Klantenservice in het Nederlands.

  5. #5

    Ingeschreven
    Apr 2015
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    en nog een bug, waarvan men zegt die ie al langer dan een jaar bestaat: knipperende fluisterknop. erg jammer dat na een jaar daar nog steeds niet verholpen is. zo lijkt het meer een virus dan een bug, maar goed, het is wel een zeer irritante bug.

  6. #6

    Ingeschreven
    Apr 2015
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    in gildemarkt staat dat je zwart brokstuk kan kopen, maar daar staat bij dat je in de kolenmijn 1000 stenen bij kan voegen. hoe kan je nou stenen toevoegen aan een kolenmijn ??????

  7. #7

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Die stenen zijn om je mijnschachten te stutten, zodat je extra diep kan graven naar nog eens 1000 kolen

  8. #8

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wil U vragen maar 1 onderwerp per topic aan te kaarten, we zijn de lijst met bugs aan het bijwerken, en om die overzichtelijk te houden zijn meerdere onderwerpen in 1 topic niet wenselijk

    Verder geven we de fluisterbug nogmaals door, maar deze is het gevolg van iemand die u gefluisterd heeft terwijl u offline was.

    Het zwarte brokstuk is doorgegeven dat er een fout in de beschrijving zit.

  9. #9

    Ingeschreven
    Apr 2015
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    inloggen blijft halverwege hangen, da's erg jammer om weer een bug tegen te komen. na refresh doet ie het gelukkig wel ....

  10. #10

    Ingeschreven
    Apr 2015
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Fjuka Bekijk Berichten
    Ik wil U vragen maar 1 onderwerp per topic aan te kaarten, we zijn de lijst met bugs aan het bijwerken, en om die overzichtelijk te houden zijn meerdere onderwerpen in 1 topic niet wenselijk

    Verder geven we de fluisterbug nogmaals door, maar deze is het gevolg van iemand die u gefluisterd heeft terwijl u offline was.

    Het zwarte brokstuk is doorgegeven dat er een fout in de beschrijving zit.
    fluisterbug is niet het gevolg dat iemand mij fluistert. deze bug is standaard oop het moment dat ik inlog (als iem. mij zou fluisteren dan hoor je ook getik en dat hoor ik niet bij deze fluisterbug). teruglezend op forum zou deze fluisterbug al langer dan een jaar bestaan. erg bizar dat daar zo lang niets aan gedaan wordt .... dat is extra frustrerend voor spelers, helaas.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.