Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Suggestie: Items stapelen of zoeken in het stermenu

  1. #1

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud

    Suggestie: Items stapelen of zoeken in het stermenu

    Een van mijn ergernissen is dat ik altijd veel aan het scrollen ben doordat mijn ster menu vol staat.
    Zou het niet een optie zijn dezelfde dingen te stapelen (bijvoorbeeld alle avonturen met dezelfde naam)? Of items met de hand samen te voegen (bijvoorbeeld alle settlers aantallen zodat het er 1 blokje voor settlers is ipv 10 met allerlei waardes er in)?

    Bij avonturen kun je er een plusje op zetten en klik je die aan klapt het uit, of je kunt er een aantal op zetten ben bij aanklikken kun je het gewoon starten als nu en verminderd dat aantal met 1.

    Het gaat dus puur om een visuele weergave!

    Een ander alternatief kan zijn om te kunnen zoeken naar items, zoals in het handelshuis.

  2. #2

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben voor een zoekfunctie

  3. #3
    Jehanne's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Beide opties zouden het al een stuk gemakkelijker maken, als één van de twee zou worden ingevoerd.

  4. #4

  5. #5

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    55
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben groot voorstander hiervan. Menu staat zo vol dat het vinden van bepaalde buffs echt lastig wordt en daarnaast is het zo onoverzichtelijk.

  6. #6
    TIPEX
    extra tabjes in stermenu voor decoratie, afzetttingen, avonturen of zoals in hh de mogelijkheid om categorieen af te vinken

    denk daarbij aan verbeterngn 2x 3x 4x soorten avonturen enz...

    subtabjes om speciefieker te zoeken is ook een optie, hou er rekening mee dat het stermenu statisch is, wat de vraag naar stapelen bemoeilijkt maar subcategorieen toewijzen en indelen kan best volgens mij in statisch programmering

  7. #7

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben ook al lang voorstander
    Mega handig als er bijvoorbeeld iemand 6 toverdrank bij je wil droppen ... Nu moet je elke keer 6 deals sturen en de andere persoon moet ook 6 keer klikken.
    De voordelen zouden legio zijn !

  8. #8

    Ingeschreven
    May 2013
    Locatie
    Op mn Settlerseiland natuurlijk, in het burgemeestershuis ;-)
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    Helemaal eens en alle ideeen zijn goed, nu nog uitvoering aub

  9. #9

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Hier ook helemaal mee eens,
    sterrenmenu is nu best een puinhoop
    dus stapelen en zoeken zou een mooie oplossing en verbetering zijn

  10. #10

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    141
    Wereld
    Woestewoud
    Mee eens ik zie door de regenboogsneeuw de 24uurs mandtjes niet meer ;P

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.