Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: [Event] Zoektochten gestart voor eerste verwijderfase leverden geen eieren op

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud

    [Event] Zoektochten gestart voor eerste verwijderfase leverden geen eieren op

    Ondanks dat ik ruim voor 10.00 uur de OR's op pad heb gestuurd is geen enkele OR teruggekomen met eieren. Ondanks dat BB had aangegeven dat: "Verkenners zullen geen Gestreepte eieren meer vinden:
    Zoektochten die gestart werden voor Verwijderfase I kunnen nog steeds Gestreepte eieren geven".

  2. #2

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Rozendaal
    Berichten
    202
    Wereld
    Woestewoud
    Een beetje tegenstrijdige berichten wat is het nou wel of geen eieren, volgens mij geen want mijn or's zijn om 8 uur morgens vertrokken en hebben ook niks mee gebracht dus heb de moed opgegeven.

    M.vr.gr.

    Avatar77

  3. #3

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Hetzelfde hier, was bij vorige event ook al zo, vind dit wel jammer dat ze elke keer weer zeggen dat je wel wat krijgt als je ze VOOR het einde weggestuurd hebt, maar uiteindelijk toch niks krijgt.

    Is toch weer 150 eieren die ik zo misloop

  4. #4

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    is gewoon pech dan, bij mij kwamen er rond 23:00 nog mannekes binnen die eitjes leverden (de laatste 10 die ik nodig had voor level 6)

  5. #5

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Gewoon pech? Nee, dit is gewoon met opzet uit gezet. Geloof nooit dat 16 OR's met 0 eieren thuis komen op de laatste dag.
    Had ze overigens de dag ervoor weggestuurd, dus maandag avond omstreeks 20:00 uur voor een 24 uurs tocht. En de langzame voor een 48 uurs tocht, dus die komen zo meteen leeg aan.

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    my home ofc
    Berichten
    926
    Wereld
    Woestewoud
    jeps bij mij ook allemaal leeg

  7. #7

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    waarom kwamen ze mij dan nog wel eitjes brengen???
    met een progje kan willekeur toch niet?

  8. #8

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    55
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb ook nog een eitje of 90 binnen gekregen van Or's na 10 uur.

  9. #9

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    376
    Wereld
    Woestewoud
    0 hier uit 10 or's, allemaal voor 10u gestuurd

  10. #10

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bertolucci Bekijk Berichten
    waarom kwamen ze mij dan nog wel eitjes brengen???
    met een progje kan willekeur toch niet?
    Ik weet niet hoor, maar als ik gehele event door altijd gem 120 ei krijg, en nu 0 dan is er echt iets fout.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.