Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: geen onderhoud op donderdag... het spel blijft online

  1. #11

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Rozendaal
    Berichten
    202
    Wereld
    Woestewoud
    Zucht

  2. #12

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Helaas niet office3, aangezien je niet weet in welke tijdzone BB/UBI/Serverleverancier haar technische team inhuurt.

    En misschien zijn er wel 1 of 2 mensen die elke donderdag nachtdienst hebben en dus toch aanwezig waren.

    Ik snap je vraag en ja het zou prettig zijn als er ook in het weekend soms ondersteuning te vinden is, maar wat ik hierboven zeg dus.

  3. #13

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Indien echt dringend kunnen wij bepaalde kanalen inschakelen. Ook 's nachts en in het weekend.

    Mvg Mod_Fjuka

  4. #14
    Office03
    Heb ik niet goed opgelet of is er iets misgegaan: het Paasevenement is bij mij weer opnieuw beginnen met de eerste missie ???

    Ah, laat maar, ik zie dat er sinds gisterenochtend op het Duitse forum al 45 pagina's aan berichten staan over dit zelfde onderwerp. Het zal bij BB dus wel al bekend zijn...

    Ik heb het Duitse forum even doorgelezen en duidelijk is geworden dat de 5e Paasmissie eigenlijk niet had moeten beginnen. Men heeft zich een dag verrekend. Er zou elke 5 dagen een nieuwe missie moeten komen, en na 3 weken zou het voorbij moeten zijn. Echter, nu blijkt dat 3 weken 21 dagen tellen en dus is er (automatisch?) een 5e missie gestart. In Duitsland is deze abrupt afgebroken en verwijderd, maar daarbij is bij sommigen die pas de 4e Paasmissie aan het spelen waren ook deze afgebroken en verwijderd. Resultaat: een heleboel boze spelers. Ook in Duitsland laat BB weinig van zich horen. In deze 45 pagina's staan slechts 2 berichten van BB zelf, maar daaruit blijkt in ieder geval wel dat men bezig is het probleem te onderzoeken en dat er naar een oplossing wordt gezocht.

    Het probleem is bij BB dus inderdaad bekend. Mag ik dan vragen waarom bij ons dan nog geen melding vanuit BB is gedaan dat er per ongeluk een 5e missie kan komen? En dat je deze niet moet doen, omdat deze mogelijk wordt afgebroken en wordt verwijderd? Een bericht op de startpagina of ingame zou zoveel ellende kunnen besparen. Geef eens openheid van zaken !!!
    Laatst gewijzigd door Office03; 08-04-15 om 09:21. Reden: Verplaatst

  5. #15

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Zowel wij als Mod's als BB_Grubur zijn gisteren heel de dag druk geweest ingame zoveel mogelijkheid duidelijkheid te verschaffen, daar is inderdaad het forum wat bij ingeschoten. Maar op dit moment is er niet meer informatie buiten het feit dat het probleem onderzocht wordt.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.