Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Problemen PvP

  1. #1

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud

    Problemen PvP

    Cache geleegd: Dit keer even niet. Ga hem wel legen en zal onderstaande issues dan nog eens bekijken.
    Geschiedenis verwijderd: Nee
    Flash versie: 17,0,0,134
    Browser versie: Chrome (41.0.2272.101 m (64-bit))

    Ik loop laatste tijd tegen nogal wat dingen aan, ik verzamel hieronder de opmerkelijke situaties die ik op het moment tegenkom.

    Mails bij verdediging van kolonie kloppen niet (staat al in lijst van bekende bugs)
    Mail met de loot staat dat je kolonie hebt verloren wat niet zo is.
    In strijdverslag staat dat je wel hebt gewonnen.
    Is min of meer gemeld in dit topic: http://forum.thesettlersonline.nl/th...lonie-verloren


    Onmogelijk om door bezetter neergezette kamp (direct) aan te vallen
    Wilde graag een kamp blocken die door de bezetter is neergezet. Ik had al 2 andere blocks weggestuurd, voordat ik erachter kwam dat ik deze niet (direct) mocht aanvallen.
    In onderstaade plaatje zie je dat zwaard uitgegrijsd is.


    Met bijzonder veel moeite krijg ik het wel voor elkaar om even snel onderstaande te screenshotten. Maar die animatie is binnen een tel alweer weg.


    Omdat ik al de max aantal gebruik van EHBO pakketten had, moest ik hier dus flink wat legereenheden tegenaan gooien om alsnog te kunnen voltooien.

    Nadat de andere 2 blocks waren verslagen, heb ik aanval uitgestuurd naar een kampje verder zodat deze onderschept zal worden. Dit ging wel gewoon goed.
    Ik had eerder wel een test gedaan om te kijken of een general wel onderschept zou worden door dit kamp. Deze heb ik toen teruggetrokken, kan dit er iets mee te maken hebben? Het was dus geen directe aanval.


    Onzichtbare maarschalk na onderschepping
    De volgende situatie:


    Mijn maarschalk zal onderschept worden door 1 van de kampen (als het goed is de linker). Soortgelijk aanval heb ik vanavond uitgevoerd omdat ik kampte met bovenstaand issue (wilde testen of hij wel aanvalbaar was). Op het moment dat mijn maarschalk de blauwe kamp heeft vernietigd gaat deze door naar de kamp die ik eigenlijk wilde aanvallen. Echter nadat het blauwe kamp is verslagen, is mijn maarschalk onzichtbaar geworden. Ondanks mijn verbazing was ik nog wel in staat om mijn maarschalk terug te roepen, waarop deze wel zichtbaar werd (vlak voordat hij het kamp in wilde lopen). Ik hoop dat men begrijpt dat ik hiervan even geen screenshot ter hand hebt.

    Bij een 2e poging zag ik hem overigens wel goed gaan. Dit was een kamp die ik wel al eerder had aangevallen (maar was geen onderschepping).


    Mis (met name graniet) loot van kolonie
    Ik zal de volgende keer een screenshot maken, was niet zo snugger dit meteen te doen. Maar na 4 dagen een gemiddeld graniet kolonie te hebben, heb ik welgeteld 1x mogen profiteren van de graniet die het hoort te produceren. Kolonie was niet onder aanval of is ooit onder aanval geweest. Geldt er soms een max van 3 verschillende grondstoffen die je kan verkrijgen?


    Krijg geen strijdverslag meer nadat ik een onbezette kolonie heb veroverd
    Had dit eerder los gemeld, maar geen reactie van mod. Zie: http://forum.thesettlersonline.nl/th...slag-expeditie


    Deze post is met alle goede bedoelingen. Ik hoop dat BB er wat aan heeft.
    Laatst gewijzigd door Hoad; 01-04-15 om 22:19.

  2. #2

  3. #3

  4. #4

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Hey Hoad,

    Mooie beschrijving van de problemen die je tegen bent gekomen!

    Het niet kunnen blocken van een spelerskamp ben ik zelf nog niet tegengekomen, in ieder geval bedankt voor deze informatie en zal het ook melden als ik dit tegenkom.
    Een testaanval doen en op tijd terug trekken om te kijken hoe er onderschept wordt, heb ik zelf ook al vaker gedaan en heeft verder niet tot problemen geleid bij mij, wat ook niet het geval zou moeten zijn.

    Gr. V

  5. #5

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Bandiet cavalerie hebben geen bonus meer tegen afstands eenheden?


  6. #6
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    volgens je screenshot wel. staat er zelfs 2x

  7. #7

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    De tekst geeft het fout weer, maar in het programma staat het nog goed, Hoad.

  8. #8

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ricos221 Bekijk Berichten
    volgens je screenshot wel. staat er zelfs 2x
    Bij de andere eenheden staat een percentage erachter, hier niet meer.

  9. #9

    Ingeschreven
    May 2014
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Het aanvallen tegen Vechtjassen loopt heel raar. Ik val 100 vechtjassen aan met 7 infantry troepen. Ik zie dat er 7 van mijn troepen dood gaan en dat er 20 van zijn vechtjassen. Echter als me leger dan verloren heeft, zijn het ineens weer 100 vechtjassen.

    Zelfde geldt als ik 20 infantry troepen stuur, ik kill 20 vechtjassen en heb 3 infantry over, met deze 3 infantry kill ik de volgende ronde volgens het plaatje nog 5 of 6 vechtjassen, echter als ik dan kijk zie je dat er alsnog 80 vechtjassen in zitten.

    Ligt dit aan mij of klopt dit?

  10. #10
    Former Team member BB_Grubur's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    243
    Wereld
    Woestewoud
    Dank je wel voor je uitgebreide bericht ik heb het meteen doorgegeven voor onderzoek.
    Mijn mailbox is gesloten. Neem contact op met BB_Lyedra in Engels of met de Klantenservice in het Nederlands.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.