Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: PvP Volgorde van aanval klopt niet

  1. #1
    WarboBram's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud

    PvP Volgorde van aanval klopt niet

    Als je een kaartbaas met 40 cavalerie en 40 schurk en 40 boog en een metaaltand waarvan de eerste aanval op de cavalerie is, beginnen eerst 20 schurken dan 20 cavalerie dan 40 boog dan 20 cavalerie ...... met andere woorden volgorde klopt soms niet met een verlies tot gevolg .Zeker bij de eerste aanval want dan beginnen de verkeerde troepen eerst aan te vallen .
    Dacht eerst zelf verkeerd geklikt maar is nu al een paar keer voorgevallen en ik let erop

    Of wat nu juist gebeurt is , Baas aan het killen terwijl er nog bogen NA de baas komen ???????????????????????????????????????????
    http://prntscr.com/6nqqs1

  2. #2

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Hey WarboBram,

    De volgorde van de aanvallen, dat deze wisselt is volgens mij "by design", dit is iets wat ik zelf ook regelmatig tegenkom. Persoonlijk zie ik liever gewoon de volgorde zoals in het begin van het kampje staat.

    De 'bug" dat de eerste eenheid die aanvalt, niet de geselecteerde eenheid is, heb ik ook al vaker gehad en is uitermate vervelend omdat ik geen onnodige verliezen bij die aanvallen kan veroorloven. De aanvallen gaan verder wel goed.

    Dat er nog troepen na de eilandbaas komen, komt omdat de betreffende kampeenheid een groep van jouw eenheden verslagen heeft, die komt dan later in de aanvalsrij terug.

    Gr. V

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.