Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 19 van de 19

Onderwerp: PvP prestatie De Baas

  1. #11

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Belgum
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    Ik kan niet wisselen van troepen tijdens aanval en het blijkt als ik een kolonie verover ze niet meetelt voor upgrade waterkasteel krijg ook geen moedpunten

  2. #12

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Netherlands [Zwolle]
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    Inmiddels een reactie van game support: "Dank je wel voor je melding.

    Dit probleem is helaas bij ons bekend en onze ontwikkelaars zijn momenteel druk bezig het met zoeken naar een oplossing. Helaas is er op dit moment geen bekende oplossing.

    Onze excuses voor het ongemak en we hopen dat je ondertussen nog steeds plezier hebt met The Settlers Online."

  3. #13
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Praetor Bekijk Berichten
    Inmiddels een reactie van game support: "Dank je wel voor je melding.

    Dit probleem is helaas bij ons bekend en onze ontwikkelaars zijn momenteel druk bezig het met zoeken naar een oplossing. Helaas is er op dit moment geen bekende oplossing.

    Onze excuses voor het ongemak en we hopen dat je ondertussen nog steeds plezier hebt met The Settlers Online."

    Vraag me af waarom bekende problemen niet ergens centraal gemeld worden vanuit BB, klein beetje eigen initiatief is toch niet teveel gevraagd.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  4. #14

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    376
    Wereld
    Woestewoud
    Oorzaak en gevolg, Qwerty

  5. #15

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb het vermoeden dat deze pvp prestatie nog steeds niet goed werkt, iemand anders ook dat idee?
    Laatst gewijzigd door marco_polo_1984; 30-06-15 om 21:55.

  6. #16

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    bij mij ook niet

  7. #17

    Ingeschreven
    Mar 2014
    Locatie
    belgie
    Berichten
    30
    Wereld
    Woestewoud
    beste vrienden ik heb een probeem als ik buf bij een ander dan zie die mijn niet en ik ook niet vroeg wel kunnen jullie daar niets aan doe


    groet armand10

  8. #18

    Ingeschreven
    Mar 2014
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Zojuist heb ik hier ook last van gehad; zelfde verhaal (maar dan met tropenhout), ook nog ander pc geprobeerd, uit- en ingelogd, maar het is niet mogelijk het kamp aan te vallen. Heeft dus veel gekost deze expeditie .
    Ik laat het nog maar openstaan voor het geval iemand een oplossing heeft.

  9. #19

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Praetor Bekijk Berichten
    Op een groot expeditie eiland met titanium is het op het laatst onmogelijk om de kaartbaas aan te vallen. De muis pointer kan geen selectie vinden om het kasteel aan te vallen en de troepen te selecteren. Expeditie helaas moeten annuleren, gelukkig wel XP en wat stermunten gekregen.
    Zowel in IE en Chrome hetzelfde probleem, ook niet gek met Flash. Ook na alle chache verwijderd te hebben blijft het probleem.

    Hebben meer spelers hier last van gehad dat een kasteel niet te selecteren is voor een aanval?

    Dit is exact wat ik nu ook heb, zelfde grote expeditie met titanium, zelfde kasteel.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.