Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 19

Onderwerp: PvP prestatie De Baas

  1. #1

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud

    expeditie achievements

    Nu er in verband met Pasen meer expedities gespeeld worden zat ik naar de achievements te kijken. volgens mij kloppen paar dingen niet

    Achievement: Ervaren strijdkracht, verover 100 expedities
    volgende regel heeft [undefined text]
    daarnaast sta ik op 11/100 wat volgens mij te laag is.

    De Baas: vernietig 100 baaskampen
    Score 1/100. Dat klopt zeker niet.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud

    PvP prestatie De Baas

    Ondertussen heb ik 7 kolonies veroverd en 7 keer een stinkerd, schram, en bert verslagen. Helaas staat de prestatie "de baas" nog op 0 / 100. Allen staan in de beschrijving als van toepassing, dus graag of beschrijving corrigeren ofwel de telling herstellen.

  3. #3

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Bij mij blijft het al tijden hangen op 2/100.
    Dacht dat het misschien alleen telde als je bezette kolonies veroverd, maar maakt niks uit. Teller gaat in geen van de gevallen meer omhoog.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    Dan zal het idd wel een bug zijn... net weer een grijsbaard verslagen maar nog steeds 0 / 100. Zowel als ik baas versla op eiland van speler als bij een bandieten kolonie.

  5. #5

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo,

    deze "de baas" prestatie staat bij mij op 21/100, met 6 ingenomen kolonies en lijkt deze bij mij te kloppen.
    Ik heb wel "de rots" succesvolle verdeding op 33/1000 staan. En betrouwbare beschermer" succesvolle verdediging kleine kolonie op 32/100 staan. Aangezien ik tot dusver alleen kleine kolonies heb ingenomen, zou deze prestatie gelijk moeten zijn.

    Gr. V

  6. #6
    WarboBram's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    Is idd een bugg , teller staat ook op 0 na toch een kleine kolonie of 15 te hebben veroverd .En met 2 bazen per kolonie verslaan zou dat toch rond de 30 moeten zijn .

    Wat ook nog een bugg is een kaartbaas met 40 cavalerie en 40 schurk en 40 boog en een metaaltand waarvan de eerste aanval op de cavalerie is, beginnen eerst 20 schurken dan 20 cavalerie dan 40 boog dan 20 cavalerie ...... met andere woorden volgorde klopt soms niet met een verlies tot gevolg .Zeker bij de eerste aanval want dan beginnen de verkeerde troepen eerst aan te vallen .
    Dacht eerst zelf verkeerd geklikt maar is nu al een paar keer voorgevallen en ik let erop .

  7. #7

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo,

    als aanvullende informatie, dit heb ik ook naar support gestuurd;

    Verschillende kolonie prestaties lopen niet op. Ik heb inmiddels minimaal 9 kolonies veroverd, dit zijn allemaal kleine NL kolonies geweest, waarvan in ieder geval 6 overgenomen zijn van andere spelers.

    - Topper 2/100 (dit moet minimaal 6/100 zijn)
    - Ervaren Strijdkracht 9/1000 (Ik ga er vanuit dat deze klopt)
    - De baas 21/100 (ik versla 3 baaskampen per kolonie, deze zou daarmee op minimaal 27/100 moeten staan, met in ieder geval 9 ingenomen kolonies, de eerste 2 mislukte kolonies zijn ook enkele baaskampen in verslagen, ik heb geen idee meer hoeveel)
    - Betrouwbare Beschermer 32/100 (deze zou gelijk moeten zijn met de rots)
    - De rots 33/100

    De primaire reden dat ik kolonies doe, is vanwege de prestatie punten die er voor te krijgen. Zo leuk om te doen vind ik ze niet echt, ik doe liever normale avonturen. Ik hoop dat de problemen met kolonies spoedig aangepakt gaan worden.

    Gr. V

  8. #8
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    Zelfde probleem hier.
    Paas event afgelopen prestatie heeft hele event niet gewerkt en nu BB ?

  9. #9

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Netherlands [Zwolle]
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud

    PvP kaartbaas onmogelijk aan te vallen

    Op een groot expeditie eiland met titanium is het op het laatst onmogelijk om de kaartbaas aan te vallen. De muis pointer kan geen selectie vinden om het kasteel aan te vallen en de troepen te selecteren. Expeditie helaas moeten annuleren, gelukkig wel XP en wat stermunten gekregen.
    Zowel in IE en Chrome hetzelfde probleem, ook niet gek met Flash. Ook na alle chache verwijderd te hebben blijft het probleem.

    Hebben meer spelers hier last van gehad dat een kasteel niet te selecteren is voor een aanval?


  10. #10

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    nee dat niet Praetor, wel met gewone kampjes

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.