Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Gilde overzicht verbeteren voor de eigen gilde zelf

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    65
    Wereld
    Woestewoud

    Gilde overzicht verbeteren voor de eigen gilde zelf

    Ik bemerk dat in het scherm Gildes, onder de tab leden, het af en toe lastig is om leden te vinden daar de sortering willekeurig lijkt te zijn.
    Zeker als je in een gilde zit met meer dan 75 leden. Het zou handig kunnen zijn als je hier zou kunnen sorteren op alle kolommen.

    Ook bemerk ik dat het lastig is om gilde leden te spotten welke hun gilde missie nog niet hebben afgerond.
    Het zou mooi zijn als dit in het hoofdscherm direct zichtbaar zou zijn. Nu is een gilde lid zichtbaar als groen.
    Mogelijkerwijs zou hier ook andere kleuren kunnen worden gebruikt om aan te geven of de gilde missie al voltooid is.
    bijvoorbeeld lichtblauw (geen), Oranje (Open), Groen (Voltooid).
    Dit zal er zeker ook voor gaan zorgen dat de competitie onderling toeneemt om de GM af te ronden.

    Mogelijkerwijs zou in het gildeleden overzicht een cijfer kunnen worden gepresenteerd waar af te lezen is wat de succes rate is van een speler in het afronden van gilde missie binnen een gilde. Ook dit kan bijdragen aan de competitie onderling om de GM af te ronden.

    Mijn mening is dus, dat voor de gilde info beter zou kunnen..

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    65
    Wereld
    Woestewoud
    even aandacht geven...

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    my home ofc
    Berichten
    926
    Wereld
    Woestewoud
    klik in je gildelijst eens op een van de kolommen? dat sorteert ze prima hoor

  4. #4

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    alleen hoeven ze bij het sorteren voor mij geen onderscheid te maken tussen hoofdletters en kleine letters. Dat zou wel een verbeterinkje zijn

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.