Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: koopman problemen

  1. #1

    Ingeschreven
    Mar 2015
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud

    koopman problemen

    Beste medesettlers,

    Heb 2 missies lopen nl de ontbrekende gereedschap en nieuwe settlers. maar om die af te kunnen maken moet ik bij de koopman zijn om deze aan te schaffen..
    Nu is mijn probleem dat ik daar niks kan aanschaffen tot deze missies klaar zijn!!
    Ik kan tevens niks aanschaffen bij de koopman want al mijn categorieen zijn grijs en niet aan te vinken.

    Kan iemand mij hiermee helpen om verder te kunnen???

    Alvast bedankt

  2. #2

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo Chemmy,

    De koopman werkt bij mij, misschien eens je internet caches clearen en/of een refresh proberen? Mocht je dit nog niet gedaan hebben.

    Maar, met betrekking tot je missie, vermoed ik dat je de settlers en gereedschap in je proviandhuis kunt produceren, bij de tab grondstoffen, de gereedschapsriem en de gepensioneerde bandieten, bijvoorbeeld. Ik heb namelijk geen missie gehad, dat ik bij de koopman grondstoffen moest aanschaffen.

    Gr. V

  3. #3

    Ingeschreven
    Mar 2015
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    nadeel is dat bij de missie nieuwe settlers de opdracht zegt dat ik die bij de koopman moet kopen .. dat gaat dus niet als ik er niet bij kan, maar vandha dank voor je opties

  4. #4

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb dit nog even na gekeken en klopt idd, dat die missie bestaat; settlersonlinewiki.eu/mission/main-quest/ , missie naam "New Settlers"

    Je zou anders een ticket bij support kunnen aanmaken voor dit probleem, ik hoop dat het snel is opgelost dan voor je.

    Gr. V
    Laatst gewijzigd door Vandha; 24-03-15 om 16:18.

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.