Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 37

Onderwerp: Pirateneiland voor de gm

  1. #21

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    376
    Wereld
    Woestewoud
    Hopen dat dit voorstel dan bij onze ontwikkelvrienden terecht komt

  2. #22

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sandman Bekijk Berichten
    Hopen dat dit voorstel dan bij onze ontwikkelvrienden terecht komt
    Hoop met je mee

  3. #23

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    376
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door salah1998 Bekijk Berichten
    Hoop met je mee
    en je zit niet eens in een gilde

  4. #24

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sandman Bekijk Berichten
    en je zit niet eens in een gilde
    achja ;P

  5. #25

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo,

    Hier ben ik het ook mee eens ja, ik heb 3 or's continue lopen op korte avo zoektocht alleen om deze reden. Ik heb er weliswaar genoeg voor mezelf en 1 of 2 voor gilde dan. Lagere levels hebben niet zoveel or's om piraat regelmatig te vinden, als er gekeken wordt naar de hoeveelheid die vereist zijn voor gilde missies.

    Gr. V
    Laatst gewijzigd door Vandha; 24-03-15 om 14:20.

  6. #26

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Een coop avontuur als GM zou ik niet doen. Ik zit in een klein gilde en niet iedereen is tegelijkertijd online wegens werk. Ik vind niet dat je het kan maken om mensen te dwingen om een bepaalde tijd aanwezig te zijn zodat men een coopavo kan doen als gildemissie.

    Daarnaast hou ik er niet van om tijden vast te zitten in een avontuur omdat je afhankelijk bent van anderen.

  7. #27
    qpidootje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind de gildemissies zowiezo toe is aan vernieuwing. Zo hebben de hoogste levels en de lagere geen zin om met moeite bij elkaar gesprokkelde kannonen en kruisbogen te betalen.
    Ik ben het ook eens dat de avonturen terug moeten komen voor kaarten. Desnoods nog meer nieuwe avonturen erbij. Piraten eiland wordt dan ook bij ons als niet meer gedaan. De verhouding wat je er voor terug kan kopen klopt namelijk voor geen kant. Als er leuke items voor zouden zijn wordt het alweer een ander verhaal.
    Ik wil geen gm's wegklikken maar ben nu vaak genoodzaakt dit wel te doen

  8. #28
    Spitfire68's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    62
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mediva Bekijk Berichten
    Die oplossing vind ik ook prima...op ons niveau zijn er 14 verschillende missies, waarvan er 2 pirateneiland al bevatten. En die schijnen wel vaker te komen dan de andere missies. Maar het hebben van dit avo is absoluut niet bij te houden met het tempo waarin je ze moet doen voor de gm.. Bij een schatzoektocht heb je ook maar een kleine kans op deze....En dat is de enige manier om eraan te komen, op handel zijn ze ook al onbetaalbaar geworden hierdoor...
    +1

    Graag verandering van missie of afschaffen of andere avo ervoor in de plaats.

  9. #29
    Spitfire68's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    62
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kolkkie Bekijk Berichten
    Een coop avontuur als GM zou ik niet doen. Ik zit in een klein gilde en niet iedereen is tegelijkertijd online wegens werk. Ik vind niet dat je het kan maken om mensen te dwingen om een bepaalde tijd aanwezig te zijn zodat men een coopavo kan doen als gildemissie.

    Daarnaast hou ik er niet van om tijden vast te zitten in een avontuur omdat je afhankelijk bent van anderen.
    Er zijn meerdere coop avo's te doen, dus voor elk wat wils zou ik zeggen, er zijn coop voor 2,3 en 4 personen.

  10. #30
    Former Team member BB_Grubur's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    243
    Wereld
    Woestewoud
    Alle feedback is doorgegeven, de kantoorbazen hebben hier morgen een vergadering over :-)
    Hopelijk heb ik spoedig goed nieuws voor jullie!

    ~ BB_Grubur
    Mijn mailbox is gesloten. Neem contact op met BB_Lyedra in Engels of met de Klantenservice in het Nederlands.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.