Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 6 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 52

Onderwerp: 3200 eitjes van OR onmogelijk ?

  1. #1

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    38
    Wereld
    Woestewoud

    3200 eitjes van OR onmogelijk ?

    Hey,

    Momenteel krijg ik ongeveer 100 eitjes per dag van men OR's, en dat zijn 3 gelukszoekers met max vaardigheden en 3 gewone OR's zonder vaardigheden.

    de event duurd 3 weken = 21 dagen x 100 eitjes = 2100 eitjes, vanwaar moet ik nu die andere 1100 eitjes halen ? en dit is dan met 3 gelukszoekers !!! 1 die ik in de shop heb gekocht, mensen die geen extra gekocht hebben of helemaal geen gelukszoeker hebben, hebben dus helemaal geen kans op die prestatie ?

    3200 eitjes in avo's zou haalbaar zijn, maar niet van OR's

    (dit is dus voor de 3200 eieren van OR prestatie, moest je het nog niet door hebben)
    Laatst gewijzigd door Javice; 18-03-15 om 17:59.

  2. #2

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Ooit gehoord van avonturen spelen? Met premium kun je een enorme voorraad bij elkaar sprokkelen. Ook kopen met edelstenen/handelen is een optie.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    38
    Wereld
    Woestewoud
    zucht, open prestaties, kijk bij paasevenement, meester- eierzoeker

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Je moet er wat voor over hebben om de prestatie compleet te halen he...marketing?

  5. #5

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    55
    Wereld
    Woestewoud
    Geef je helemaal gelijk Javice. Dit is geen normale prestatie meer dit is een prestatie die alleen diegene kunnen halen die de hele dag online zijn en heel veel OR's hebben. Totaal niet goed naar gekeken naar mijn inziens.

  6. #6

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    Heb op dit moment 285 paaseitjes met 9 OR. Is dus best haalbaar als je genoeg OR hebt. Deze prestatie is niet nodig om het paasmandje gebouw op max te krijgen dus laat het links liggen. Er moeten ook prestaties zijn waar je iets meer moeite voor moet doen. De 50 eitjes vinden kan ik eerlijk gezegd geen prestatie noemen.

  7. #7

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Javice, kun je evt je titel aanpassen? Er staat een 0 teveel, verder begrip ervoor, maar er zijn eenmaal mensen met 17 zoekers, die moeten ook een kleine uitdaging hebben om te kunnen halen.

  8. #8

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Deze prestatie zal ik nooit halen, maar het maakt me niet uit. Heb hem niet nodig om level 5 te halen.

  9. #9

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    38
    Wereld
    Woestewoud
    en hoeveel mensen hebben genoeg OR's om deze prestatie te halen ? ik denk niet zoveel. En waarom dan niet de prestatie om eieren uit avo's te halen een uitdaging te maken ? die ga ik vandaag nog halen die laatste van 1200.

    Ik begrijp het gewoon niet, 1 avo kan 150 eieren geven en je hebt er 1200 nodig voor de hoogste prestatie, in het beste geval haal je het in 8 avo's (zonder premium)
    En dit is van een avo die lage lvl spelers gemakkelijk 8x kunnen doen.

    maar om de 3200 eieren van OR's prestatie te krijgen heb je wat, een 20 tal OR's nodig ?, wat zelf voor een lvl 50 bijna onmogelijk is

  10. #10

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    moet lukken met een OR of 13-15

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.