Dan had je ze allemaal moeten aanschaffen uit de koopmanshop Javice....
Het jammere van de levels in tso dat 48/49 heel wat lijkt, maar eigenlijk begint het dan pas met een voorraadje kanonnen en kleermakers en het via avonturieren verzamelen van alles wat het spelletje op lvl 50 nog leuk houdt.
Ik zit nu op 2094/3200 vandaag, ik zat mooi op schema om het net te halen tot ineens mn gelukszoekers met een stuk minder eitjes terug komen. Mijne vinden sinds het laatste onderhoud ook geen enkele keer dubbele eitjes meer
Ik zat wel redelijk op schema maar door 2 dagen amper wat te krijgen van OR's loop ik flink achter. 2024 nu. Nog 7 dagen te gaan. Dat gaat hem dus nooit worden. Deze prestatie is gewoon bijna onmogelijk en ik snap werkelijk niet dat BB niet gewoon toegeeft dat deze prestatie belachelijk is. Je moet zo ongeveer 14 OR's hebben, 3 weken vrij nemen en heel veel mazzel hebben dat ze eitjes meenemen. Alleen dan heb je kans dat je de prestatie haalt. Zou mooi zijn als ze de prestatie nog veranderen maar BB kennende zullen ze er wel niks aan doen.
ik heb gemerkt dat alle or ineens een stuk minder meenemen. max 17 en vaker ook niets.
edit: ik stuur ze op super lang met uitzondering van de trage
pvp is echter goed te doen. Zeker met de verlaagde kosten.
Met dit aantal eitjes dat me Geluksverkenner vandaag gevonden heeft, ben ik wel blij:
Zo te zien zit er dus nog een beetje leven in
Laatst gewijzigd door salah1998; 31-03-15 om 07:48. Reden: 1e zin grammatica verbeterd
Dat is zeker een mooie salah alleen wel erg jammer dat het merendeel zonder eitjes terugkomt waardoor je op het eind van de dag alsnog maar 80/100 eitjes hebt. Ik heb nu behoorlijk wat OR's lopen dus dat is echt weinig. Nee blijf erbij dat deze prestatie zo goed als onmogelijk is. Heb er speciaal edelstenen tegenaan gegooid om deze te halen maar nog niks. BB is bijzonder stil. Zowel hier als op het engelse forum. Jammer dat ze gewoon niet toegeven dat dit belachelijk is. Ik zal de komende tijd iig geen geld meer uitgeven aan dit spel. Ga even rustig afwachten hoe zaken verder lopen.
Overigens erg jammer want voor de rest vind ik dit event best leuk opgezet.
Laatst gewijzigd door Fingonn; 31-03-15 om 10:02.
1 wilde verkenner, 2 ervaren ontdekkingsreizigers, 2 geluksverkenners (extra lange zoektocht) en 3 ontdekkingsreizigers ( lange zoektocht) die samen het geweldige aantal van 8 eieren meegebracht
dus dat wordt zelf niet in de buurt van de 3200 eieren