Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 6 EersteEerste 1 2 3 4 5 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 52

Onderwerp: 3200 eitjes van OR onmogelijk ?

  1. #21

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    38
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ErwinR55 Bekijk Berichten
    Waarom denken mensen altijd dat je alles MOET kunnen halen met een event? Als beginners zulke dingen zelfs zouden moeten kunnen halen, dan is er voor de doorgewinterde spelers toch geen hol aan als ze alles met een halve week spelen al bereikt hebben? Het is maar een spelletje, en voor iedereen moet er wat uitdaging in zitten. Level 5 bereik je redelijk eenvoudig, level 6 is heel lastig. Neem gewoon genoegen met level 5 en gun de die-hard spelers hun level 6 toch lekker.
    ik ben lvl 49 en ik ben nog niet half weg .... en dat met 2 extra OR's van koopman ....

  2. #22

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Dan had je ze allemaal moeten aanschaffen uit de koopmanshop Javice....

  3. #23

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Het jammere van de levels in tso dat 48/49 heel wat lijkt, maar eigenlijk begint het dan pas met een voorraadje kanonnen en kleermakers en het via avonturieren verzamelen van alles wat het spelletje op lvl 50 nog leuk houdt.

  4. #24

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    376
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zit nu op 2094/3200 vandaag, ik zat mooi op schema om het net te halen tot ineens mn gelukszoekers met een stuk minder eitjes terug komen. Mijne vinden sinds het laatste onderhoud ook geen enkele keer dubbele eitjes meer

  5. #25

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    55
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zat wel redelijk op schema maar door 2 dagen amper wat te krijgen van OR's loop ik flink achter. 2024 nu. Nog 7 dagen te gaan. Dat gaat hem dus nooit worden. Deze prestatie is gewoon bijna onmogelijk en ik snap werkelijk niet dat BB niet gewoon toegeeft dat deze prestatie belachelijk is. Je moet zo ongeveer 14 OR's hebben, 3 weken vrij nemen en heel veel mazzel hebben dat ze eitjes meenemen. Alleen dan heb je kans dat je de prestatie haalt. Zou mooi zijn als ze de prestatie nog veranderen maar BB kennende zullen ze er wel niks aan doen.

  6. #26
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb gemerkt dat alle or ineens een stuk minder meenemen. max 17 en vaker ook niets.

    edit: ik stuur ze op super lang met uitzondering van de trage

  7. #27
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    pvp is echter goed te doen. Zeker met de verlaagde kosten.

  8. #28

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Met dit aantal eitjes dat me Geluksverkenner vandaag gevonden heeft, ben ik wel blij:



    Zo te zien zit er dus nog een beetje leven in
    Laatst gewijzigd door salah1998; 31-03-15 om 07:48. Reden: 1e zin grammatica verbeterd

  9. #29

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    55
    Wereld
    Woestewoud
    Dat is zeker een mooie salah alleen wel erg jammer dat het merendeel zonder eitjes terugkomt waardoor je op het eind van de dag alsnog maar 80/100 eitjes hebt. Ik heb nu behoorlijk wat OR's lopen dus dat is echt weinig. Nee blijf erbij dat deze prestatie zo goed als onmogelijk is. Heb er speciaal edelstenen tegenaan gegooid om deze te halen maar nog niks. BB is bijzonder stil. Zowel hier als op het engelse forum. Jammer dat ze gewoon niet toegeven dat dit belachelijk is. Ik zal de komende tijd iig geen geld meer uitgeven aan dit spel. Ga even rustig afwachten hoe zaken verder lopen.
    Overigens erg jammer want voor de rest vind ik dit event best leuk opgezet.
    Laatst gewijzigd door Fingonn; 31-03-15 om 10:02.

  10. #30

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    46
    Wereld
    Woestewoud
    1 wilde verkenner, 2 ervaren ontdekkingsreizigers, 2 geluksverkenners (extra lange zoektocht) en 3 ontdekkingsreizigers ( lange zoektocht) die samen het geweldige aantal van 8 eieren meegebracht
    dus dat wordt zelf niet in de buurt van de 3200 eieren

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.