Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Dagelijkse missie: hertenkruising bug?

  1. #1

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud

    Dagelijkse missie: hertenkruising bug?

    De dagelijkse missie hertenkruising is: zorg voor 1 jager met upgrades.
    Ik heb een jager level 4, maar de missie voltooit niet.
    Er speciaal een nieuwe jager voor bouwen en upgraden is duurder dan de beloning van 50 ijzererts en dus ook niet zinvol.

  2. #2

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Heb hetzelfde probleem. Heb een level 5 jager, maar missie voltooid niet. Heb ook een Visschotel geprobeerd in het geval dat ik de opdracht verkeerd had begrepen.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    46
    Wereld
    Woestewoud
    x
    Laatst gewijzigd door Wizard; 15-12-16 om 21:59.

  4. #4

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb een nieuwe gebouwd en naar level 2 geupt, dat werkte wel, maar kan toch niet de bedoeling zijn..

  5. #5

    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb vandaag ook de dagelijkse opdracht met de titel “hertenkruising”
    Ik ben in bezit van 2 jagers een level 3 en een level 2, de level 2 naar level 3 upgraden doet de missie voltooien.

    De dagelijkse opdracht met de titel “hertenkruising”
    met als beschrijvende opdracht “Zorg voor minstens 1 Jager met upgrades.”
    is waarschijnlijk ergens verkeerd vertaald geworden.
    De opdracht zal waarschijnlijk geweest zijn “Zorg voor 'n upgrade van minstens 1 Jager” met de bedoeling dat er vanaf 't moment van krijgen van de Dagelijkse Missie dat 1 van de jagers op het eiland een upgrade moet krijgen.


    Het aanpassen van de vertaling is 't makkelijkst, maar prettiger is voor de speler als het reeds in bezit hebben van 'n jager met upgrades deze missie voltooid, vooral omdat dit dus een dagelijkse missie is die waarschijnlijk regelmatig zal terugkeren en het elke keer opnieuw upgraden van een jager niet erg nuttig is.

  6. #6

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    63
    Wereld
    Woestewoud
    Opmerkelijk, ik had bij het verkrijgen van deze missie ook de jager van 1 naar 2 ge-upgrade maar dat gaf geen vinkje. Het is niet duidelijk wat ze van je willen dus ik probeer maar wat, ook een visschotel hielp niet. En van 2 naar 3 ook niet. Dus mijn conclusie is dat dit gewoon niet mogelijk is. gelukkig staat er een kruisje naast de missie en kan ik hem wegklikken.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.