Gesloten Onderwerp
Pagina 7 van de 8 EersteEerste ... 5 6 7 8 LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 77

Onderwerp: Problemen met paasevenement

  1. #61

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Hulp is niet goedkoop

    Kan de mandjes dropen op bakkers, status veranderd in de missie (naar voltooid), maar de 50 mandjes die ik heb gemaakt tellen niet mee.
    Heb de juiste gemaakt, voor de zekerheid ook nog even de andere, beide tellen niet mee.
    Cookies+cache weggooit...

    iemand anders dit probleem? kan zo niet verder....

  2. #62

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Zo te zien gaat hij eindelijk wat doen na de eerste 75 mandjes

  3. #63
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Ik dacht dat de gevonden eitjes door explorers niet werden opgeteld voor de prestatie. ( vind 3200 eieren via zoektochten) Zeker wist ik het niet, het was op de Engelse server. en ik had vooraf niet gekeken hoeveel ik er had.
    Zojuist zijn mijn verkenners teruggekomen op de nl-server. Ik heb van tevoren gecheckt en idd, nadat de eieren "uitgepakt "waren is het aantal gevonden eieren voor de prestatie gelijk gebleven.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  4. #64
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Ze worden voor de prestatie al toegevoegd op het moment dat je OR terugkomt, ook als je alle berichten in je inbox zou laten staan, zou de prestatie moeten oplopen.

  5. #65

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud
    Ik weet niet of het aan mij ligt maar mijn Verkenners komen met veel minder eieren terug sinds het laatste onderhoud.
    Voor het onderhoud ongeveer 150 tot 200 eieren per dag en nu krap 75.

  6. #66

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Gezien de extreem ondermaatse vergoeding van loot van hooguit 1 avontuur voor 2 dagen niet kunnen spelen vanwege een bug zou dit me niet verbazen krenterig als ze zijn.

  7. #67

    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben bezig met evenementsmissie "We hebben vrienden nodig". Met de onderliggende missie om 10 settlers te maken.
    Deze 10 settlers blijken 10x25 gepensioneerde bandieten te zijn... (dus 250 settlers) pfff vertaling mag ook wel eens beter
    Laatst gewijzigd door UnicornDragon; 28-03-15 om 12:26.

  8. #68
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    bijna een rembrandt mis ik 1 ei nog zelfs na 2 maal een buff erop

  9. #69

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Ik dacht er ook 1 te missen bij Eieren zoeken, maar die zat achter een rots verstopt. Elfenlicht gaf hem overigens wel weer (speciaal even getest voor je, had hem voortijd al gevonden)

  10. #70
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    ah ty ik verwachte een mooi blauw dingetje erboven maar het werd een gele die wat minder opvalt en ei idd achter een rots

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.