Gesloten Onderwerp
Pagina 6 van de 8 EersteEerste ... 4 5 6 7 8 LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 77

Onderwerp: Problemen met paasevenement

  1. #51

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    Evenement Questreeks:
    Een Paasquestreeks (met 5 sub-quests) zal elke 5 dagen Gestreepte eieren als beloning aanbieden.


    dit staat toch duidelijk in het ontwikkelaars boek en ik zie nergens een verandering staan , dus ergens klopt er iets niet

  2. #52

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Home
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    ik ben momenteel bezig met een avo Graanconflict en die doet zijn naam enigzins eer aan. met nog 2 uur te gaan zit ik net op de helft.

    Ik moet nog een gebruikte ton vinden om verder te kunnen. 2x een blauw elfenlicht gebrukt maar niet zichtbaar..... Snif, wat nu?

    Ook al refresh gedaan.....

    Niet gevonden.. dus niet af kunnen maken
    Laatst gewijzigd door Bulltat; 24-03-15 om 15:21.

  3. #53
    Former Team member BB_Grubur's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    243
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carolina Bekijk Berichten
    Evenement Questreeks:
    Een Paasquestreeks (met 5 sub-quests) zal elke 5 dagen Gestreepte eieren als beloning aanbieden.
    dit staat toch duidelijk in het ontwikkelaars boek en ik zie nergens een verandering staan , dus ergens klopt er iets niet
    Dat is inderdaad een foutje, wordt met een komende hotfix (morgenochtend) gecorrigeerd.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bulltat Bekijk Berichten
    ik ben momenteel bezig met een avo Graanconflict en die doet zijn naam enigzins eer aan. met nog 2 uur te gaan zit ik net op de helft.
    Ik moet nog een gebruikte ton vinden om verder te kunnen. 2x een blauw elfenlicht gebrukt maar niet zichtbaar..... Snif, wat nu?
    Ook al refresh gedaan.....
    Dank je wel voor de extra melding. Dit is al gemeld en hier wordt aan gewerkt.
    Mijn mailbox is gesloten. Neem contact op met BB_Lyedra in Engels of met de Klantenservice in het Nederlands.

  4. #54

    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben bezig met de evenementsmissie We hebben vrienden nodig. Een van de onderdelen van deze missie is dat je 10 settlers moet produceren.
    Inmiddels heb ik er 73(!) gemaakt maar de teller staat pas op 9.
    Heel vreemd.

  5. #55

    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    En de teller blijft op 9 staan... ik hou ermee op.

  6. #56

    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Is het normaal dat verkenners in 7 dagen tijd op een zeer lange schatzoektocht slechts 1 keer eieren hebben gevonden en sindsdien nooit meer? Ik stuur ze elke keer zodra ze terug zijn weer weg maar telkens komen ze met 0 eieren terug.
    Zo heb ik aan het eind van het paasevenement nog mijn 50 eieren niet die ik voor de 2e missie in de 1e reeks moet vinden. De lol gaat er wel af zo.

  7. #57

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Nee, dat hoort niet riedewies, gemiddeld toch wel 75% kans op eieren ofzo per keer dat ze zoeken. Zou een ticket sturen

  8. #58

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Mn gewone OR's vinden niet veel, moet t vooral van mn snelle hebben is me wel opgevallen.

  9. #59
    TIPEX
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dorpshoofd Bekijk Berichten
    En de teller blijft op 9 staan... ik hou ermee op.
    is je capacieti niet vol, bedoel jehebt max settlers nu?

  10. #60

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dorpshoofd Bekijk Berichten
    En de teller blijft op 9 staan... ik hou ermee op.
    die settlers moet je in je burgermeesterhuis maken dus gewoon 1 settler per 15 min en als je bevolkings capaciteit op max is dan stopt ie met maken

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.