Gesloten Onderwerp
Pagina 5 van de 8 EersteEerste ... 3 4 5 6 7 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 77

Onderwerp: Problemen met paasevenement

  1. #41

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Word er doodziek van. Vergoot de capaciteit van die **** servers toch s een keer :s
    Kom nu niet eens t eiland meer op.

  2. #42

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Als wij bij een gilde gaan kili, dan willen ze de capaciteit wel vergroten

  3. #43

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Nooit dus...kap er straks misschien ook maar s mee, speel alleen nog maar de evenementen t laatste jaar, maar gezien er juist dan steeds weer iedere keer problemen opduiken heeft verder spelen steeds minder zin. Hang nu al minuten lang op kaart laden...

  4. #44
    rien9999's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    vlaardingen
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    ik ben bezig met ijskoude explosie avontuur
    maar ik kan het laatste viking kamp(gemiddeld) op geen enkele manier bereiken ,er is wel een doorgang maar daar kom ik niet door en van af de landingsplaats ook niet,voor de rest heb ik alle kampen verslagen.weet iemand een oplossing of is het een bug

  5. #45

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Rien, heb je dan niet al de leider verslagen en ben je klaar met de missie???

  6. #46
    rien9999's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    vlaardingen
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bertolucci Bekijk Berichten
    Rien, heb je dan niet al de leider verslagen en ben je klaar met de missie???
    ik heb alles verslagen behalve dat kamp boven de landingsplaats daar kan ik niet bij komen het is nog het enigste kamp wat over is
    de opdracht is:vernietig de vikingskampen, ik heb er twee van de drie verslagen alleen de laatste lukt niet

  7. #47
    Former Team member BB_Grubur's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    243
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rien9999 Bekijk Berichten
    ik ben bezig met ijskoude explosie avontuur
    maar ik kan het laatste viking kamp(gemiddeld) op geen enkele manier bereiken ,er is wel een doorgang maar daar kom ik niet door en van af de landingsplaats ook niet,voor de rest heb ik alle kampen verslagen.weet iemand een oplossing of is het een bug
    Dank je wel voor de melding, dat is inderdaad een bug en hier wordt naar gekeken.
    Als je contact opneemt met de klantenservice zul je het avontuur vergoed krijgen.
    ~ BB_Grubur
    Mijn mailbox is gesloten. Neem contact op met BB_Lyedra in Engels of met de Klantenservice in het Nederlands.

  8. #48

    Ingeschreven
    Jun 2014
    Berichten
    36
    Wereld
    Woestewoud
    zonder problemen gespeeld. misschien teveel gens in landingzone (ik 4). ook kan je eerst kampen 2 en 3 doen en dan pas 1. ook hoor ik dat eerst "verwachte uitkomst" doen de weg vrij zou maken
    Laatst gewijzigd door waldmeister; 21-03-15 om 22:24. Reden: typos

  9. #49

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    vraag , hadden we vandaag niet een nieuwe paas missie moeten krijgen?
    elke 5 dagen paasmissie, gestart dinsdag 17-03 dan zou volgens mij toch zondag 22-03 de nieuwe paas missie moeten komen je hebt sowieso maar 21 dagen en 4 x5 is 20 dus als je niet op tijd bent kun je die wel vergeten zeker omdat er ook een missie bij zit waar je 50 eitjes op zeer lange zoektocht moet zien te vinden

  10. #50

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    376
    Wereld
    Woestewoud
    Dit is trouwens dag 6 al van het event, dus op dag 7 (23-03) begint blijkbaar de volgende keten, doorrekenend beginnen dan de derde en vierde keten op 29-03 en 03-04.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.