Gesloten Onderwerp
Pagina 8 van de 8 EersteEerste ... 6 7 8
Resultaten 71 tot 77 van de 77

Onderwerp: Problemen met paasevenement

  1. #71

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Fijn dat het gelukt is, mijn elfenlicht niet voor niks verbruikt dus

  2. #72

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    35
    Wereld
    Woestewoud

    ondekkingsreizigers/verkenners en paasei uit zoektochten na 25-3-2015

    Mijn verkenners met de vaardigheid 'vind 9% extra loot' vonden voor de serveronderhoud van 25-3-2015 50% procent meer paasei. Behalve uit de middellange zoektochten daar vonden ze de normale 4 of 8 paasei, evenveel als de verkenners zonder de vaardgheid 'vind 9% extra loot'. Ze namen mee uit de lange zoektochten respectievelijk 12 of 23 paasei. Mijn geluksverkenner nam zelfs 23 of 45 paasei mee en soms zelf 2 porties uit zeer lange zoektochten (bijv 23 en 23 of 23 en 45. 45 en 45 had ik nog niet meegemaakt)
    Na de update van 25-3-2015 namen ze mee uit de lange zoektocht; 9 of 17 paasei. Mijn geluksverkenner nam toen ineens uit de zeer lange zoektocht mee 17 of 35 maar nooit meer een tweede portie zoals voor de update.

    Ik betreur deze situatie omdat in alle evenementen hiervoor waar de verkenners evenementgrondstoffen mee terug nam het aantal veel hoger lag dan de 9% zoals in het vaardigheidsmenu vermeld staat. Ongeveer in het kader 40%-50% meer evenementgrondstoffen. Ik had alles op alles gezet om zoveel mogelijk van mijn verkenners de vaardigheid vind 9% extra loot te leren voor dit paasevenement. Na de update kan ik hiervan ineens niet meer profiteren.

    Bedankt voor je aandacht en veel speelplezier allemaal.

    Groet,

    MH2014

  3. #73

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Wanneer komt het laatste deel van de paasmissies "Herrineringen terughalen" vrij?
    De andere drie heb ik allang kunnen spelen, maar deze start niet om voor mij onduidelijke redenen.

  4. #74

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Rozendaal
    Berichten
    202
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ananta Bekijk Berichten
    Wanneer komt het laatste deel van de paasmissies "Herrineringen terughalen" vrij?
    De andere drie heb ik allang kunnen spelen, maar deze start niet om voor mij onduidelijke redenen.
    Om de 5 dagen Ananta.

  5. #75

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    OK Bedankt!

  6. #76
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    In de categorie "een gewaarschuwd mens telt voor 2 " en "voorkomen is beter dan genezen"
    Op de uk-server is vannacht het onderhoud begonnen en daarbij draait o.a een script voor de conversie van de eieren. Nu is het geen sinecure om 1 : 2,297979798 uit te rekenen, zelfs niet voor een script

    De server is as we speak (17.18u) nog steeds offline en een tijd wanneer de boel weer draait is nog niet bekend.
    Ik meld dit zodat je er , voor het geval je zo je zorgen hebt dat het op de nl-server ook misgaat, rekening mee kunt houden.
    Ingestorte mijnen en buffloze draaiende kastelen en munthuizen zijn niet echt fijn.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  7. #77

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Berichten
    377
    Wereld
    Woestewoud

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.