Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 8 EersteEerste 1 2 3 4 5 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 77

Onderwerp: Problemen met paasevenement

  1. #21
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    compleet drama zoals gewoonlijk.
    heb maar half kunnen doen wat ik wou doen op me premiumdag

    al is het een prestatie op zich dat ze hun eigen geklungel wederom hebben weten te overtreffen.

  2. #22

    Ingeschreven
    Apr 2014
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    ik ben mijn tweede avonturen zoektocht kwijt. Hij is niet opgestart nadat ik 'm wilde starten, maar staat ook niet meer in mijn stermenu.

    Heb hem inmiddels wel kunnen uitvoeren door er vanaf het paasevenement naartoe te gaan. Maar beide eierzoektochten staan nog steeds niet bij mijn prestaties!

    Als positief wil ik graag melden dat het fijn is dat de eieren een herkenbare kleur hebben. Ze zijn daardoor beter te onderscheiden van de paashaasjes dan vorig jaar.
    Laatst gewijzigd door Laurette; 18-03-15 om 07:32. Reden: situatie veranderd

  3. #23
    Walov's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Holland
    Berichten
    313
    Wereld
    Woestewoud
    tekort aan servers

  4. #24

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Rond 19.30 uur werd ik tijdens een block uit het spel gegooid. Ik verwacht dat alles dood is omdat ik een uur later nog steeds niet kan inloggen. Ik krijg constant dit bericht als ik probeer in te loggen: http://prntscr.com/6i0f98

  5. #25

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Jippie, druk 5x op terugtrekken van Gen, en die #$^@#$@#$ blijft maar doorlopen.


    hmmmm, gen heeft zich blijkbaar toch teruggetrokken, heeft toch niet aangevallen.
    Laatst gewijzigd door ErwinR55; 17-03-15 om 20:59.

  6. #26
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    Dit is gewoon belachelijk ALLES is zo traag.
    refresh 5minuten
    generaals vertrekken niet net als ors geologen enz
    terugtrekken gebeurd niet.

    IK wil nu wel is weten hoe BB Dit gaat oplossen een vergoeden.!!!

  7. #27
    IndianOutlaw
    moerasheks gestart, 4 gens op pad gestuurd, gens spoorloos http://prntscr.com/6i0vlc
    ben al terug geweest naar mn eiland en dan weer naar het avo noppes, nada 0,0

    update: na 52 min zijn mn gens weer op de radar verschenen
    Laatst gewijzigd door IndianOutlaw; 17-03-15 om 21:21.

  8. #28
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Het is echt heel erg vervelend. Denk je dat je eindelijk weer eens iets nieuws kunt doen als 50-tiger, zit je met die slakkengang en weer nieuwe bugs.

    Verbijsterend dat in al die tijd dat ik speel de boel steeds niet fatsoenlijk werkt als er iets nieuws wordt gestart.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  9. #29

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Als t morgen niet beter is denk ik dat ik dit event ook maar weer achterover ga hangen

    Roep t btw al langer, dit was dus eigenlijk een kwestie van tijd: http://forum.thesettlersonline.nl/th...ne-performance
    Laatst gewijzigd door kili; 17-03-15 om 21:58.

  10. #30

    Ingeschreven
    Mar 2014
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Avo: Waar komen paaseieren vandaan:

    -teveel gemaakte buf's (val + ehbo) van gister zijn niet meer in mijn ster menu nu ik een 2e start
    -val gebruiken voordat het avontuur is geupdate gebruikt wél de val (en verandert het grot icoontje) maar registreert NIET, ik kon wel nieuwe vallen maken en deze opnieuw plaatsen.
    gebruikte grondstoffen zijn weg...

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.