Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 8 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 77

Onderwerp: Problemen met paasevenement

  1. #11
    Former Team member BB_Grubur's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    243
    Wereld
    Woestewoud
    Dank jullie wel voor de meldingen zover. We houden dit onderwerp in de gaten en werken hard aan oplossingen. Excuses voor het ongemak!
    Mijn mailbox is gesloten. Neem contact op met BB_Lyedra in Engels of met de Klantenservice in het Nederlands.

  2. #12
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb de indruk dat van alles erg traag reageert nu het evenement is gestart.

    Ik moet lang wachten voordat mijn eiland na het inloggen verschijnt, sta dus zomaar in een wachtrij met 4 of 5 andere spelers, is nog nooit eerder voorgekomen.
    Mededelingen over gevonden voorwerpen/gebruikte verbeteringen en einde missie boodschappen in o.a. het scenario "waar komen de paaseieren vandaan" laten errug lang op zich wachten.
    Bij het plaatsen van die verbeteringen moet ik soms meerdere keren proberen voordat ze werken.

    Wordt waarschijnlijk nog vervolgd

    PS, vergeet ik nog te schrijven dat zelfs het forum nu vertraagd werkt.
    Laatst gewijzigd door Nelleke199; 17-03-15 om 14:39.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  3. #13

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud
    Zojuist een PvP-expeditie gedaan; crashte onderweg tot 3x toe, heeft me heel veel eenheden gekost (ga zo ticket aanmaken). Alles reageert mega sloom. Ik kan geen verdedigingswerken aanmaken op mijn veroverd PvP eiland, crasht. Prestatie is niet geregistreerd... kortom... gaat lekker (not)

  4. #14

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    PvP bereikt niet je eigen eiland?


    En dat terwijl ik ondertussen een Piraat speel


    (en ja hier lijkt alles ook langzamer te werken)
    (en ja ik heb met de verkeerde legers aangevallen :-))
    Laatst gewijzigd door Robin_; 17-03-15 om 15:03.

  5. #15

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    alles is harstikke traag nee we gaan geen vingers wijzen maar kom op zeg wanneer kan het nu eens in 1 keer goed?

  6. #16

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    369
    Wereld
    Woestewoud
    Zojuist een stampende stier geannuleerd met o.a. 186 kanonniers en een ehbo pakket verlies.
    Generaals die onderschept worden, springende gens, en niet op tijd door de lag kunnen terugtrekken.
    Het lijkt veel op wat we een tijdje geleden hebben gehad
    Ook het kaart laden en laden van gens is erg traag.
    Ook al wegens overbelasting van de server eruit gegooid.
    Leuk begin van het paasevent

  7. #17

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Heb heel veel last van slome Kaart Laden. Erg jammer

  8. #18
    IndianOutlaw
    ik heb met 99 eitjes het avo waar komen de paaseieren vandaan gekocht, heb het opgestart , is verdwemen uit mn stermenu, maar wilt niet op starten, verschijnt wel in mn missieboek, op niet op het beeldscherm, zoals bij de normale avo's
    Laatst gewijzigd door IndianOutlaw; 17-03-15 om 16:03.

  9. #19

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Misschien een triviaal probleem maar bij het avontuur Garrun de Pelsjager komen het plaatje en de daadwerkelijke troepen niet overeen: http://prntscr.com/6hxf53

  10. #20

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    141
    Wereld
    Woestewoud
    Alles is super traag en dan is het nog vroeg was er al om 14.00!!! En dan moet het nog avond worden waarbij de server het dus helemaal niet gaat bij houden lijkt mij.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.