Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Onderwerp: Vijanden niet zichtbaar

  1. #1

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud

    Vijanden niet zichtbaar

    Ik (en meerdere personen) heb(ben) sinds vandaag last van een nogal rare bug, die zich sinds vandaag voor doet.



    Hierdoor kan ik niet zien wat er in een speciaal gebouw zit, en kan ik dus niet natrekken als iemand een sluiper/pijlenregen heeft gegooid. Ook kan ik als het fout gaat, niet berekenen wat ik kan sturen om het gebouw plat te leggen.

    Probleem is inmiddels door de MOD's gedeeld met de Community Manager.

    Nog meer mensen hier last van? En iemand die misschien een oplossing heeft gevonden? Laat het hier weten aub!

  2. #2

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    mja de gewone kampjes hadden een pop-up met de kampinhoud waar de speciale gebouwen om klikken vroegen.
    Dat verschil is nu dus extreem geworden, de klik werkt niet meer
    Hopelijk iets fout gegaan met het overgaan op ook pop-ups wat repareerbaar is.

    En een oplossing voor de inhoud van het gebouw is natuurlijk gewoon je gevechtsrapport nakijken. Wat er aan het einde van het rapport staat is wat er in zit.
    (En nee niet ideaal want kost tijd om het rapport af te laten spelen.)
    Ander probleem is dat er nooit iets is geimplementeerd dat je laat zien welke vijanden gesloopt worden door sluiper of pijlenregen.
    Nu er geen inkijk in het gebouw is kun je alleen nog maar 1R sturen om te zien in dat gevechtsrapport wat er stuk is.

  3. #3
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    bij DB had ik er ook last van evenals mijn looters. Idd 1r gestuurd en via rapport gezien wat er nog in zat

  4. #4

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    1R sturen werkt, ja. Maar dat is niet de bedoeling van het spel. Dit is een fout, en hij moet opgelost worden. Het tast het spelersgemak namelijk aan, en loters zullen zich ook afvragen wat er aan de hand is.

  5. #5

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    same here, gister gepost in het dode block generaals topic

    Duistere Priesters, Moerasheks, , Zwarte Ridders.. alle speciale kampen...
    Hoewel, witte kasteel in stelen werkte wel

  6. #6
    Former Team member BB_Grubur's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    243
    Wereld
    Woestewoud
    Dank je wel voor de melding, het is doorgegeven

    BB_Grubur
    Mijn mailbox is gesloten. Neem contact op met BB_Lyedra in Engels of met de Klantenservice in het Nederlands.

  7. #7
    Walov's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Holland
    Berichten
    313
    Wereld
    Woestewoud
    bug is er nog steeds

  8. #8
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    klopt zo snel zijn ze niet. Verwacht het ook niet binnen 1 week. Zou onrealistisch zijn.

  9. #9

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    In principe wordt dit probleem met het onderhoud van donderdag 19/03/2015 opgelost zoals te lezen is hier

  10. #10

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Fjuka Bekijk Berichten
    In principe wordt dit probleem met het onderhoud van donderdag 19/03/2015 opgelost zoals te lezen is hier
    Dat is maar te hopen dan.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.