Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: [Gebouwen] heksentoren stampende stier

  1. #1

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    367
    Wereld
    Woestewoud

    [Gebouwen] heksentoren stampende stier

    Ons gilde plet veel stieren, maar een heksentoren zat alleen in t begin in de loot.
    Is die er uitgehaald?

  2. #2

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb er ook al een maand al geen gehad. Zou zomaar kunnen lol

  3. #3

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Hij zit er nog steeds in, ik had er zelf vorige week nog 1

  4. #4
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    Kan is maar 0.3% volgens mij, ik heb zelf er 1 gehad in de afgelopen 2 maand.

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Mij is een poos terug s vertelt dat die 5% is. Bij mij zit die daar ook wel ongeveer op, heb er 3 of 4 gehad nu en zal ergens rond 1:20 zitten. Moet zeggen dat ik indertijd svdr ook een paar 100x had gespeeld voordat ik dat fijne kasteel eindelijk had. Zal dus ook best een kwestie van geluk/pech zijn ook.

  6. #6
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    Het is ook niets voor niets een kans van ? % per keer dat je hem speelt, sommige mensen denken dat als je hem bv 20x hebt gespeeld dat ze hem dan wel een keer zouden moeten hebben gekregen maar zo werkt dat natuurlijk niet.

  7. #7

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb 205x ss loot gehad sinds update: 8 torens. Komt dus op een kans van 4% uit.

  8. #8

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    367
    Wereld
    Woestewoud
    thx voor de reacties, we spelen gewoon verder

  9. #9

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    55
    Wereld
    Woestewoud
    Bij iedereen anders. Kans blijf een gemiddelde en de een heeft er meer geluk mee dan de ander. Gildelid bij mij kreeg er eerst 1 bij mijn avo en vervolgens direct 1 bij zijn avo. ik heb SS inclusief lootspots wel 200x gespeeld maar nog nooit geloot terwijl ik hem wel al een aantal keer heb mogen uitdelen aan looters met mijn avo. blijven spelen en hopen dat het geluk een keer aan onze zijde is

  10. #10

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fingonn Bekijk Berichten
    Bij iedereen anders. Kans blijf een gemiddelde en de een heeft er meer geluk mee dan de ander. Gildelid bij mij kreeg er eerst 1 bij mijn avo en vervolgens direct 1 bij zijn avo. ik heb SS inclusief lootspots wel 200x gespeeld maar nog nooit geloot terwijl ik hem wel al een aantal keer heb mogen uitdelen aan looters met mijn avo. blijven spelen en hopen dat het geluk een keer aan onze zijde is
    Dat is wel erg jammer. Wist niet dat het zó erg kon zijn ;o. Veel succes!

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.